English

مسوول ستاد نماز جمعه بابل:

اولین نماز جمعه مازندران بعد از پیروزی انقلاب در بابل برگزار شد

رضا پورقلی اظهار داشت: با حکمی که بعد از پیروزی انقلاب توسط امام خمینی (ره)برای آیت الله روحانی صادر شد، اولین نماز جمعه توسط ایشان در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد.

اولین نماز جمعه مازندران بعد از پیروزی انقلاب در بابل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسوول ستاد نماز جمعه شهر بابل در گفت و گویی در خصوص جایگاه رفیع نماز جمعه در سطح کشور گفت : امام  خامنه ای از نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کردند که امام جمعه در راس این مجموعه فرماندهی این قرارگاه را بر عهده دارد.

وی افزود: لزوم جهش و تعالی در مسائل فرهنگی با توجه به فرمان اخیر مقام معظم رهبری برای آتش به اختیار شدن در این حوزه ایجاب می کند که همه ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی با محوریت مصلای جمعه با نگاه خلاقانه بهره گیری شود لذا با دستور امام جمعه محترم بابل طرح برنامه پنج ساله فرهنگی نمازجمعه بابل در دستور کار قرار گرفت و به زودی کار نگارش آن آغاز می شود.

رییس ستاد نماز جمعه بابل گفت: برگزاری نماز جمعه تحت امر رهبر معظم انقلاب و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان ، با امامت امام جمعه محترم شهرمان ، حضرت حجت الاسلام  حاج مجتبی روحانی بر گزار می گردد.

رضا پور قلی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و مردم باید آسیب‌های اجتماعی جامعه را بیشتر بشناسند.

وی افزود: جایگاه نماز جمعه، جایگاه رهبری است مصلای بزرگ بابل یادگار آیت الله روحانی (ره) وخیرین و نمازگزاران عزیز بوده و مرکز اصلی کارهای مذهبی و فرهنگی در طول سال می باشد . 

 مسوول ستاد نماز جمعه بابل در ادامه افزود: یکی از بهترین مکان ها برای حفظ و سلام جوانان و نوجوانان ، حضور همیشگی در نماز جمعه و استفاده از فرمایشات و رهنمود های ارزشمند و تاثیرگذار امام جمعه محترم شهر مان حضرت حجت الاسلام حاج مجتبی روحانی است.

وی ادامه دادند : یکی از اقدامات انجام شده برای اجرای برنامه نماز جمعه ، اضافه شدن ۵ نفر از مجریان جوان فرهنگی است که تنوع خاصی در اجرای نماز جمعه گردید.

پورقلی گفت:عموما حضور نمازگزاران در طول سال از هفت هزار تا بیست و پنج هزار نفر میباشد.

مسوول ستاد نماز جمعه بابل در ادامه افزودند: از شهرداری و شورای اسلامی شهر و سازمان اتوبوسرانی در جابجایی نمازگزاران و رفع بعضی از مشکلات نماز جمعه مشارکت داشته اندونیز همکاری بعضی از ادارات تقدیر و تشکر بعمل می آید.

وی در خاتمه گفت: ضمنا دویست و پنجاه  نفر از آقایان و بانوان بعنوان خادم افتخاری هر هفته در اجرای این فریضه الهی ، با ستاد نمازجمعه بابل همکاری می نمایند, که در همین جا به پاس زحمات بی اجر و مزد آنان که صرفادر راه خدا و انقلاب می باشد تشکر می گردد و در این بین کسانی هستند که نزدیک به سه دهه بصورت فی سبیل الله با این ستاد همکاری می کنند که جدا جای تشکر و قد ر دانی می باشد و به عرض جوانان متدین و  نیروهای مومن و متعهد جوان برای همکاری در امورات فرهنگی و اجرایی نماز جمعه دعوت بعمل می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه