English

مصرف برق در مازندران به اوج خود رسید

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: میزان مصرف برق از سال گذشته عبور کرد و به یک‌هزار و 880 مگاوات رسید.

مصرف برق در مازندران به اوج خود رسید

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی اظهار کرد: میزان مصرف برق از سال گذشته عبور کرد و به یک‌هزار و 880 مگاوات رسید در حالی‌که بالاترین میزان مصرف در سال گذشته یک‌هزار و 750 مگاوات بوده است.

وی با اشاره به افزایش هشت درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته، بیان کرد: استفاده از وسایل برودتی و سرمایشی نظیر کولر سبب شده تا اوج مصرف برق را در استان مازندران شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه نیز با توجه به افزایش دمای هوا احتمال تغییر ساعت کاری ادارات وجود دارد.

این مسؤول درباره مشکل قطعی یا خاموشی برق در شهرستان آمل، تصریح کرد: در بخش توزیع مشکلات کمتر است که لازم است همه افراد صرفه‌جویی در مصرف را مدنظر قرار دهند.

شهابی با تأکید بر اینکه همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف برق ضروری است، خاطرنشان کرد: لازم است مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم تابستان گرم امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی خود نیز احتمال قطعی نداریم مگر اینکه اتفاق غیرقابل پیش‌بینی را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پایان با اعلام اینکه افراد از مصرف همزمان کولر و لوازم پرمصرف برقی در زمان پیک بار پرهیز کنند، گفت: زمان پیک از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 23 است که لازم است مشترکان در زمینه مدیریت بهینه با ما همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی