English

نادیده گرفتن خدمات دولت یازدهم از سوی برخی رسانه ها ظلم به مردم است

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه نقد عملکردها نباید با نادیده گرفتن خدمات اشتباه گرفته شود، گفت: نادیده گرفتن خدمات دولت یازدهم از سوی برخی رسانه ها و خبرنگاران ظلم به مردم است.

نادیده گرفتن خدمات دولت یازدهم از سوی برخی رسانه ها ظلم به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی محمدی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان ، با تاکید بر این که نقد عملکردها نباید با نادیده گرفتن خدمات اشتباه گرفته شود، گفت: نادیده گرفتن خدمات دولت یازدهم از سوی برخی رسانه ها و خبرنگاران ظلم به مردم است .

وی آگاهی درست از وقایع را مقدم بر نقد و اطلاع رسانی دانست و تاکید کرد: به طور قطع هیچ یک از دستگاه های دولتی از نقد منصفانه اصحاب رسانه واهمه ای ندارد، اما توهین به مسوولان و مدیران تحت عنوان نقد پذیرفتنی نیست.

فرماندار قائمشهر گفت: یکی از ویژگی های خبرنگاران این است که همواره به مسئولان و مدیران دسترسی دارند و برای این که بتوانند موضوعی را نقد منصفانه کنند تا جامعه در جریان واقعیت ها قرار بگیرد ، بهتر است اول فرصت دفاع از عملکردها را به مدیران و مسئولان بدهند و به عبارتی نقد باید براساس اطلاعات و دانسته های درست صورت گیرد نه این که مبتنی بر نادانسته ها باشد.

محمدی با قدردانی از تعامل خبرنگاران و رسانه ها ، افزود : البته کار خبرنگاران همان گونه که قانون بر آن صحه گذاشت ، کاری سخت و دشوار است و به نظرم دشوارترین بخش آن هم به قضاوت منصفانه از عملکردها بر می گردد.

وی دانستن را حق مردم دانست و تاکید کرد: دولت یازدهم خدمات سترگی در بخش های مختلف در شهرستان قائمشهر داشت که یکی از آنها احیای کارخانه نساجی شماره 3 بوده است.

فرماندار قائمشهر گفت: کارخانه نساجی شماره 3 که در دولت نهم و دهم ادعا شده بود که به عنوان یک هدیه به مردم مازندران داده شد ، به یک تبعه خارجی فروخته شده بود و به دلیل بدهی ناشی از برق، مالیات، تامین اجتماعی و غیره با مشکلاتی مواجه شد که دولت یازدهم با تدبیر درست از تعطیلی آن جلوگیری و احیا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه