English

شرکت ۵۰ هزار مازنی در جشنواره کتابخوانی رضوی

استاندار مازندران گفت: در جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان حدود 50 هزار کتابخوان شرکت کردند.

شرکت 50 هزار مازنی در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح جلودار در اختتامیه جشنواره کتابخوانی در بابلسر افزود: رشد 2 برابری جمعیت کتابخوان مازنی در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از علاقه مندی مردم این خطه به فرهنگ رضوی است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: باید بستری فراهم شود تا تمام هنرمندان و علاقه مندان بتوانند در جشنواره رضوی در حوزه های مختلف شرکت کنند.

فلاح میزبانی از جشنواره رضوی را برای مازندران سرزمین علویان افتخاری بزرگ دانست و خواهان کیفیت بخشی به این جشنواره ها شد.

وی رشد مطالعه در جامعه وآشنایی بیشتر کتابخوانان با فرهنگ و سبک زندگی رضوی را از مزایای میزبانی چنین رویدادهای فرهنگی در استان اعلام کرد.

استاندار مازندران سیاست های دولت تدبیر و امید را حمایت از برنامه های معنوی از جمله جشنواره های رضوی برشمرد وحمایت مدیران ارشد استانی را از جشنواره های مشابه استانی اعلام کرد.

دومین جشنواره کتابخوانی رضوی در مازندران با معرفی 80 کتابخوان و فعال حوزه کتابخوانی پیش از ظهر امروز به کارش خود خاتمه داد.

2 کتابخوان کودک مازنی از شهرستان های بابل و فریدونکنار که حایز رتبه ملی شدند نیز در اختتامیه این جشنواره در تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

مازندران 115 کتابخانه و 220 هزار عضو کتابخانه عمومی دارد و یک میلیون و 670 هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها در دسترس عموم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه