English

استقبال از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات جهانی تکواندو در نکا

با حضور مسوولان از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات جهانی تکواندو در نکا استقبال شد.

استقبال از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات جهانی تکواندو در نکا

به گزارش خبرگزاری موج، با حضور فرماندار نکا، مدیریت و کارکنان ورزش و جوانان نکا و دیگر مسوولان شهرستانی، خانواده‌ها و علاقه‌مندان به ورزش، از قهرمانان و مدال‌آوران نکایی مسابقات جهانی تکواندو با اهدای شاخه گل استقبال شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با تبریک عنوان قهرمانی جهانی تکواندو در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی گفت: مازندران و شهرستان نکا قطب و سرآمد ورزش کشور بوده که افتخارآفرینی و درخشش ورزشکاران موجب اقتدار بیشتر ما در عرصه‌های مختلف می‌شود.‌

مجتبی رضایی با بیان اینکه حضور ورزشکاران نکایی در تیم‌های مختلف ملی و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات مختلف، سبب مباهات و افتخار جامعه ورزش کشور، استان و شهرستان است، افزود: کسب مدال‌های مختلف ورزشکاران در مسابقات جهانی و بین‌المللی بیانگر تلاش و پشتکار آنان در این عرصه است که با افتخار پرچم کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند.

در ادامه این مراسم که در مقابل فرمانداری نکا با حضور فرماندار نکا، رئیس اداره ورزش و جوانان نکا و خانواده‌های ورزشکار برگزار شد، فرماندار نکاو ورزش‌دوستان از این دو قهرمان تجلیل کردند.

جعفر احمدی، فرماندار نکا با تبریک این عنوان قهرمانی و کسب دو مدال طلا و برنز توسط ین دو قهرمان برای سایر ورزشکاران نکایی در مسابقات و عرصه‌های مختلف ورزشی آرزوی موفقیت‌ و کسب مقام‌های برتر کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هان‌مادانگ 2017 جهان با حضور یک‌هزار و 145 تکواندوکار از 54 کشور جهان در دو بخش مردان و زنان در کره‌جنوبی برگزار شد و فاطمه قاسمی و عبدالصمد فتحی از نکا مدال طلا و برنز این مسابقات را کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه