English

انسداد محور هراز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری

رئیس پلیس راه مازندران در مورد انسداد محور هراز طی هفته جاری، گفت: از ساعت 6 تا 18 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری اعمال می‌شود.

انسداد محور هراز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و تنها در محدوده چلاو محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی امروز در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب در محور هراز ممنوع است.

این مسؤول به یک‌طرفه شدن محور هراز اشاره کرد و افزود: این محور از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از محدوده آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: جاده کرج-چالوس از ساعت ۱۵ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج  یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه 15 مرداد ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین تردد محدودیت تردد در محور سوادکوه اعمال نشده در صورت بروز ترافیک در این محور اعمال خواهد شد.

انسداد محور هراز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری

رئیس پلیس راه مازندران در مورد انسداد محور هراز طی هفته جاری، گفت: قرار بود این محور از روز یک‌شنبه مسدود شود که این محدودیت نیز از ساعت 6 تا 18 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری اعمال می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی