English

اختصاص بیش از ۳۰میلیارد تومان اعتبار برای رشد اشتغال در محمودآباد

فرماندار محمودآباد گفت: اختصاص بیش از 30میلیارد تومان اعتبار برای رشد اشتغال در محمودآباد صورت گرفته است.

اختصاص بیش از 30میلیارد تومان اعتبار برای رشد اشتغال در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی یوسف‌پور با بیان اینکه بیش از 30 هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای رشد صنعت و ایجاد اشتغال در بخش های گردشگری و کشاورزی اختصاص داده شد، اظهار کرد: برای جذب بیشتر اعتبارات نیاز به همت فراوان مدیران است تا بتوان با جذب بیشتر در راستای تحقق پروژه ها تلاش کرد.

وی تصریح کرد: کل اعتبارات سال 96 مبلغ 133 هزار و 625 میلیون ریال، اعتبارات متوازن استانی 7 هزار و 60 میلیون ریال بوده که مجموعه اعتبارات در قالب 21 فصل، 33 دستگاه اجرایی و در 82 پروژه در شهرستان تعریف می شود.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه تخصیص اعتبارات می تواند نسبت به سال گذشته مطلوب باشد، خاطرنشان کرد: نظارت مستمر در سال جدید به طور قطع یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در تلاش در راستای جذب و اجرای پروژه ها است.

وی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال گذشته شرایط تخصیص به صورت اسناد خزانه بوده و دستگاه های اجرایی از پیمانکارانی استفاده کنند که توان اجرای کار از نظر فنی و توانمندی مالی را داشته باشند.

یوسف پور در پایان با توجه به شعار امسال خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه ها باید این هدف گذاری را در مجموعه داشته باشند تا بتوان همانند سال گذشته اقدام‌های خوبی در قالب بسته رونق تولید و اشتغال شاهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه