English

برجام دستاورد مهم در کارنامه فعالیت دولت یازدهم است

عبدالله رضیان برجام را دستاورد خوب و مهم در کارنامه فعالیت دولت یازدهم دانست و گفت: با وجود خوب بودن این کار اما هر کار مهمی با یکسری نقاط ضعف همراه است.

برجام دستاورد مهم در کارنامه فعالیت دولت یازدهم است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبری به عنوان عالی ترین مقام در قانون اساسی کشورمان به شمار می رود ، ادامه داد : همدلی و همراهی دولت ها با رهبری ، به عنوان رکن اساسی نظام بسیار مهم است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نگاه رهبری برای کشور و مشکلات مردم را نگاه دلسوزانه خواند ، گفت : این تعامل میان دولت به عنوان برنامه ریز و مجری امور با رهبری وجود داشته باشد.

ارتباط میان رهبری و ریاست جمهوری ضروری است

رضیان ارتباط و تعامل ریاست جمهوری با رهبری را امر ضروری و اساسی دانست و افزود : خوشبختانه این نگاه و دیدگاه در آقای روحانی رئیس دولت دوازدهم وجود دارد.

وی گفت : نشست اخیر فرماندهان سپاه و ریاست جمهوری تلاشی است که باعث خوشحالی و خرسندی بسیاری از دلسوزان کشور شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمان روی کار آمدن دولت یازدهم همراه با چالش ها و مسائل جدی بود ، ادامه داد : تحریم ها ، مشکلات اقتصادی ، عدم صادرات و تامین منابع از جمله این چالش ها بود.

وی از فضای سال 92 به عنوان فضای شکننده و ناامیدکننده یاد کرد و افزود : اما آقای روحانی و دولتش در آنزمان توانست از این مشکلات گذر بکند .

برجام دستاورد مهم در کارنامه فعالیت دولت یازدهم

رضیان برجام را دستاورد خوب و مهم در کارنامه فعالیت دولت یازدهم دانست و ادامه داد : با وجود خوب بودن این کار اما هر کار مهمی با یکسری نقاط ضعف همراه است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در چهار سال آینده ، دولت دوازدهم باید برنامه ریزی های خود را برای رسیدن به نقطه پایدار و ثبات اقتصادی صرف بکند.

رضیان نمره عملکرد دولت یازدهم را مثبت و خوب اعلام کرد و افزود : اما این نمره مثبت به معنای خوب بودن دولت در تمام بخش ها نیست.

وی گفت : دولت یازدهم در بحث مدیریت برخی وزارتخانه ها عملکرد خوبی ندارد و نیز باید نگاه به بخش خصوصی اصلاح شود.

مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری فردا پنج شنبه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام و مراسم تحلیف نیز 14 مردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی