English

رشد ۱۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران از رشد 11 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

رشد 11 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 198 میلیون تردد از وسایل نقلیه در سطح محورهای استان مازندران به ثبت رسید که از این لحاظ مازندران دومین استان پرتردد کشور بوده است.

وی تصریح کرد: از این میزان تردد سهم محورهای ورودی و خروجی استان به استان حدود 16.5 میلیون تردد بود که این میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 11 درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران خاطرنشان کرد: طی چهار ماه نخست امسال بیش از 18 میلیون تردد توسط وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی مازندران به ثبت رسیده است.

هاشمی درباره محورهای پرتردد مازندران اظهار کرد: در طی 4 ماه نخست سال جاری پرترددترین محورهای استان به ترتیب محورهای ساری- قائم شهر و برگشت، قائم شهر- بابل و برگشت، بابل- آمل و برگشت، بابلسر- بابلسر و برگشت و ساری- نکا و برگشت بوده است.

وی افزود: آمار تردد برداشت شده از سوی سامانه‌های هوشمند ترددشمار این اداره‌کل نشان می‌دهد به طور میانگین در طول چهارماه در هر ساعت بیش از 67 هزار وسیله نقلیه در سطح جاده‌های استان در حال تردد بودند که این میزان در ساعت اوج تردد یعنی میان ساعت‌های 17 تا 20 حتی به 131 هزار وسیله نقلیه نیز رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه