English

مصرف برق امسال در مازندران به اوج خود رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: آتش‌سوزی ترانس برق به‌دلیل بالا رفتن مصرف موجب قطع برق آمل شد.

مصرف برق امسال در مازندران به اوج خود رسید

به گزارش خبرگزاری موج، حسین افضلی درباره قطعی برق آمل به‌دلیل آتش‌سوزی پست برق بابلکان اظهار کرد: ترانس برق به‌دلیل قدیمی بودن و اینکه ظرفیت لازم برای تأمین برق را نداشته و تمام لوازم سرمایشی وارد مدار شده دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه همکاران برق در مشغول رفع مشکل هستند، اضافه کرد: مشکل ترانس در حال رفع شدن بوده و به‌زودی وارد مدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: با توجه به افزایش گرما، همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف ضروری است در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مسوول یادآور شد: موضوعی دیگری که ضرورت رعایت مدیریت مصرف را بیشتر می‌کند بحث حضور مسافران در مازندران است که مردم باید در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

افضلی با اعلام اینکه مصرف برق امسال در مازندران به اوج خود رسید و از مصرف سال گذشته عبور کرد، تصریح کرد: امیدواریم مشکل تابستان امسال را بدون کوچک‌ترین مشکل سپری کنیم.

وی اضافه کرد: یک دستگاه ترانس برق‌دار شد و مشکلات در حال رفع است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در پایان در ارتباط با احتمال قطعی برق در نوشهر، گفت: در شبکه انتقال برق در این شهرستان مشکلی وجود ندارد و نباید با مشکل خاموشی مواجه شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی