English

مدیران برای ایجاد اشتغال هراس نداشته باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد شغل هدف لازم و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و پای کار بیایند جای هیچ‌گونه هراسی برای ایجاد فرصت‌های شغلی نیست.

مدیران برای ایجاد اشتغال هراس نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، حسن خیریانپور جلسه کارگروه اشتغال که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: اشتغال و تولید دو مقوله مهمی است که امسال باید در مدیریت استان بوجود آید و طبق انجام بررسی‌های لازم مازندران امسال متعهد به ایجاد اشتغال 53 هزار و 713 نفری شد که بر این اساس باید تفاهم‌نامه‌ای بین دبیرخانه کارگروه اشتغال با دستگاه‌های اجرایی منعقد شود تا مبنا کار برای ایجاد اشتغال باشد.

وی افزود: نباید برای ایجاد اشتغال تنها به این فکر باشیم اگر تسهیلات و منابع مالی تأمین شد اقدام به ایجاد شغل کنیم بلکه باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تلاش برای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با بیان اینکه امسال دولت از محل بسته رونق تولید پیش‌بینی اعتبار کرد، تصریح کرد: از محل کسب و کار 20 هزار میلیارد و بند" د" تبصره 16 ، 130 میلیارد تومان برای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی تأمین اعتبار شد.

خیریانپور گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد شغل هدف لازم و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و پای کار بیایند جای هیچ‌گونه هراسی برای ایجاد فرصت‌های شغلی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه