English

فاصله بین مراکز تولیدی و دانشگاهی کشور کاهش یابد

مسؤول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلای مازندران گفت: در حال حاضر فاصله جدی بین دانشگاه و مراکز تولیدی وجود دارد و باید تلاش کنیم که این فاصله به شدت کاهش یابد.

فاصله بین مراکز تولیدی و دانشگاهی کشور کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدهادی موذن اظهار کرد: یکی از اقدامات در دست اقدام بسیج علمی و پژوهشی تربیت نخبگان علمی در تراز انقلاب اسلامی ایران است که باید از هم اکنون نخبگان را شناسایی و نسبت به تربیت آنها اقدام شود.

وی با اعلام اینکه بسیجیان باید در همه حوزه تخصص داشته باشند، افزود: حضور پرشور بسیجیان در دوران دفاع مقدس نشان داد که باید به این نیرو بیش از پیش توجه کرد.

مسؤول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: توجه به نخبه‌های علمی از سطح مدارس باید در دستور کار قرار گیرد و این روند در استان مازندران هم پیگیری می‌شود و رایزنی‌های هم در این ارتباط انجام شد.

این مسؤول با اعلام اینکه امکانات مرکز رشد در اختیار نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی قرار می‎گیرد، افزود: استقرار سازمان بسیج در مراکز رشد گام رو به جلو هست و نشان می‌دهد که عزم راسخ در این زمینه وجود دارد.

موذن با علام اینکه تقویت پایگاه‌علمی در سطح شهرهای استان از مواردی است که در حال پیگیری است، گفت: بیش از 22 پایگاه علمی در سطح استان تشکیل شد و باید تلاش کنیم که زیرساخت‌های مناسب در این حوزه تامین شود.

وی با بیان اینکه حمایت از ایده‌ها، نوع‌آور و قابل تجاری‌سازی از دغدغه‌های است که در بسیج علمی و پژوهشی مازندران پیگیری می‌شود، ادامه داد: بسیج علمی استان در پروژه‌های بسیار  بزرگی را به خوبی انجام داد.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه اقدامات بسیار خوبی در عرصه تقویت بنیه نظامی در استان انجام شد، بیان کرد: از ایده‌های نو و فناور به صورت جدی حمایت می‌کنیم و چندین پروژه در استان اجرایی شد.

این مسؤول با اعلام اینکه استعدادیابی باید از دوران دانش‌آموزشی انجام شود، یادآور شد: به همین دلیل تقویت پایگاه‌های علمی محلات در دستور کاری ما قرار دارد.

موذن با بیان اینکه زمینه تقویت ارتباط دانشگاه با مراکز صنعتی باید فراهم شود، تصریح کرد: در حال حاضر فاصله جدی بین دانشگاه و مراکز تولیدی وجود دارد و باید تلاش کنیم که این فاصله به شدت کاهش یابد.

وی در پایان گفت: طرح‌ها و ایده‌ها بسیاری مناسبی در این سازمان مورد حمایت و حتی برای تجاری‌سازی آنها کمک مناسبی انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه