English

کاهش ناپایداری و روند افزایش دمای هوای مازندران از فردا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری در ساعات عصر همراه با رگبارهای پراکنده و احتمال رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات و کوهپایه‌های استان است.

کاهش ناپایداری و روند افزایش دمای هوای مازندران از فردا

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسدی اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری در ساعات عصر همراه با رگبارهای پراکنده و احتمال رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات و کوهپایه‌های استان است.

وی افزود: روز پنج‌شنبه انتظار داریم در ساعات بعد از ظهر شاهد رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات انتظار داریم در برخی ساعات شاهد رشد ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات و کوهپایه‌های استان باشیم.

این مسوول با اشاره به اینکه از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه به‌دلیل شمالی شدن جریانات حداکثر دمای هوا روند کاهشی پیدا می‌کند، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوای استان روز یک‌شنبه دمای هوا به زیر 35 درجه و روز دوشنبه به زیر 32 درجه برسد که روز خنکی خواهد بود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: امروز نسبت به روز قبل تغییرات دمایی چندانی پیش‌بینی شده و فردا انتظار داریم شاهد گرم شدن دمای هوا باشیم به‌طوری‌که روزهای جمعه و شنبه تا 38 درجه در نیمه شرقی استان برسد.

وی یادآور شد: با توجه به گرمای هوا روزهای جمعه و شنبه در آسمان استان لازم است در مصرف منابع انرژی مدیریت لازم صورت گیرد. 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا نسبتاً مواج بوده و برای شنا توصیه نمی‌شود و جمعه تا شنبه به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی شده و شنا در محدوده طرح‌های دریا با رعایت نکات ایمنی توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه