English

نمایش فندق شکن در ساری

نمایش فندق شکن کاری از گروه تئاتر قطره به کارگردانی حمیدرضا برزگر در ساری به روی صحنه رفته است.

نمایش فندق شکن در ساری

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: این نمایش از اول مرداد در سالن سلمان هراتی به روی صحنه رفت و به مدت 15 شب ادامه دارد.

حمید رضا عشریه افزود: بر خلاف تصور برخی از هنردوستان، نمایش فندق شکن ارتباطی به باله فندق شکن اثر چایکوفسکی ندارد، بلکه داستان یک شهر آجیلی است که برای برخی از آجیل ها مشکلاتی پیش می آید.

وی ادامه داد: فندق شکن حاصل بیش از یک سال فعالیت کارگاهی هنرجویان گروه تئاتر قطره است که زیر نظر حمید رضا برزگر فعالیت‌ هنری خود را آغاز کردند و پس از طی دوره‌های لازم آموزشی، برای بازی در این نمایش انتخاب شدند.

عشریه گفت: علی احمدی، ماهان طالبیان ، بیتا جمشیدی ، ملیکا حسنی ، رجا دولتخواه و پویان بخشیان هنرجویان کارگاه تئاتر برزگر هستند که در این نمایش همراه با لیلا پیام و باقر یحیی‌نژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

کارگردان فندق شکن نیز گفت: فرآیند تولید و تمرین این نمایش از اواسط بهمن سال گذشته با ترکیبی از بازیگران باسابقه و هنرجویان گروه تئاتر قطره آغاز شد.

برزگر یادآور شد: بازیگران این نمایش از هنرجوهای خودم هستند که معتقدم نخستین تجربه روی صحنه رفتنشان با توجه به بازی‌هایی که در تمرین داشتند، بسیار با کیفیت خواهد بود. شاید بسیاری از تماشاگران به خاطر کیفیت بالای بازی این هنرپیشه‌ها نپذیرند که این اجرا، نخستین بازی آن‌ها روی صحنه است.

این هنرمند با اشاره به توجه ویژه به حوزه نوجوانان در تئاتر فندق شکن خاطرنشان کرد: این نمایش به عنوان یکی از آثار شاخص نمایشی حوزه کودک و نوجوان مورد توجه بسیاری از کارشناسان این حوزه بوده است.

او با بیان اینکه موسیقی نمایش از سعید سنبلیان است، گفت: در این کار خیلی به رنگ توجه شده و ریتم حرکت بچه‌ها نیز خیلی زیر ذره‌بین قرار گرفت تا نمایش جذابیت بیشتری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه