English

بسترهای گردشگری نوشهر باید توسعه یابد

فرماندار نوشهر گفت: بسترهای گردشگری باید توسعه یابد و در بحث میراث فرهنگی و جاذبه‌های آن در حوزه شهرستان نوشهر نیز برای رونق‌بخشی بیشتر به صنعت توریسم تلاش شود تا این موضوع هم جا انداخته شود.

بسترهای گردشگری نوشهر باید توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری موج، علی شادمان در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه گردشگری یک فرصت است نه تهدید، اظهار کرد: باید از این فرصت به نحو مطلوب برای توسعه و رونق‌بخشی گردشگری منطقه استفاده کنیم.

وی افزود: ورود هر توریست به نوشهر و خرید مایحتاج مورد نیاز و انواع سوغاتی از این شهر می‌تواند در حوزه اقتصادی بسیار مؤثر و مفید واقع شود.

فرماندار نوشهر تأکید کرد: بسترهای گردشگری باید توسعه یابد و در بحث میراث فرهنگی و جاذبه‌های آن در حوزه شهرستان نوشهر نیز برای رونق‌بخشی بیشتر به صنعت توریسم تلاش شود تا این موضوع هم جا انداخته شود.

این مسؤول تصریح کرد: در بیشتر جاهای دنیا برای جذب گردشگر هزینه می‌کنند اما در مازندران، گردشگران خود به خود می‌آیند و بنابراین باید قدر این موقعیت و فرصت را دانست.

شادمان گفت: مهم‌ترین رکن اقتصادی در دنیا، اقتصادی است که آلودگی زیست‌محیطی ندارد و همه باید تلاش کنیم تا آنچه به نفع گردشگری منطقه است انجام شود.

رئیس اداره محیط‌زیست نوشهر نیز با اشاره به اینکه آلودگی زیست‌محیطی و پسماند از مشکلات در طرح سالم‌سازی دریا بود که البته مشکل پسماند حل شد، اظهار کرد: شناگاه طرح سالم‌سازی دریا در منطقه «سی‌سنگان» و «انارور» از شناگاه‌های سالم و پاکیزه است و آلودگی ندارد.

کامبیز محسن سلطانی گفت: در طرح سالم‌سازی «سیترا» نیز چون شناگاه‌ها در مجاورت رودخانه قرار دارند خود به‌خود آلودگی به دریا و شناگاه‌ها سرایت می‌کند و بنابراین باید این طرح در بخش بانوان تا 200 متر و آقایان تا 100 متر دیگر از رودخانه فاصله داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه