English

احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان با توجه به بارش‌های رگباری شدید و نقطه‌ای محلی در برخی از مناطق استان از امروز تا روز پنج‌شنبه وجود دارد.

احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر احمدی اظهار کرد: با توجه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران از امروز تا روز پنج‌شنبه در ساعات بعد از ظهر و شب شاهد افزایش ابر به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود که  لذا با توجه به بارش‌های رگباری شدید و نقطه‌ای محلی احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان در این مناطق وجود دارد.

وی بیان کرد: دامداران و ساکنان بومی هنگام  وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کرده و دام‌های خود در مناطق امن نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه افراد از قایق‌رانی، شنا و ورزش‌های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا خودداری کنند، اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر،کوه‌پیمایی، طبیعت‌گردی و تردد در مسیل‌ها، ارتفاعات و فضاهای باز نیز به‌طور جدی پرهیز شود.

این مسوول یادآور شد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود علاوه بر آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه