English

شهرداری با خرید کارخانه نساجی قائم‌شهر یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارخانه نساجی قائم‌شهر به یک کارخانه زیان‌ده، با کوله‌باری از بدهی تبدیل شد و در شُرف ورشکستگی قرار داشت اما شهردار قائم‌شهر یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید و مسبب احیا و پویایی دوباره شهر شد.

شهرداری با خرید کارخانه نساجی قائم‌شهر یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله‌ علی معلمی در مجمع عمومی سالانه آرامستان‌ها که در شهرداری قائم شهر برگزار شد خاطرنشان کرد: شهر قائم‌شهر سابقه‌ای کمتر از 100 سال دارد اما کارخانه نساجی آن که نزدیک به یک قرن سابقه دارد، آن را صاحب‌نام کرده است. 

وی تأکید کرد: به‌دلیل بی‌همتی و نبود مدیریت صحیح، کارخانه نساجی قائم‌شهر «شماره یک» به یک کارخانه زیان‌ده، با کوله‌باری از بدهی تبدیل شد و در شُرف ورشکستگی قرار داشت اما شهردار قائم‌شهر یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید و مسبب احیا و پویایی دوباره شهر شد.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه آنچه امانت خاک است به خاک برمی‌گردد، تصریح کرد: دنیا محل عبور و آخرت جای ماندگاری است، همه ما باید بدانیم آخرت جایی است که باید با تفکر و اندیشه مراقب زندگی دنیایی خود باشیم.

هدف اصلی خریداری کارخانه نساجی حمایت از تولید ملی و رفاه حال شهروندان بود

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در این مراسم به خرید کارخانه نساجی شماره یک اشاره و اظهار کرد: کارخانه‌جات نساجی مازندران به‌عنوان قطب اقتصادی صنعت این استان به‌شمار می‌آمد که در حال حاضر دو کارخانه آن فعال است که با توجه به اصل ۴۴، یکی از آن کارخانه‌ها را شهرداری خریداری کرد.

جعفر احمدی‌گرجی افزود: هدف اصلی خریداری این کارخانه از جانب شهردار، حمایت از تولید ملی و رفاه حال شهروندان بوده که در این امر نیز تاکنون موفق و دارای انسجام و هماهنگی لازم بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری قائم‌شهر می‌تواند در تولید و ارسال محصولات آن به تمام کشور سهم به‌سزایی داشته باشد. 

توافقات رضایت‌بخش با شهرداری قائم‌شهر

در ادامه مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن ابزار خرسندی از برگزاری این همایش در قائم‌شهر اظهار کرد: در آرامستان‌های کشور باید نشاط و پویایی در فعالیت‌ها وجود داشته باشد، در همین زمینه تفاهمنامه‌ای با شهرداری قائم‌شهر در خصوص بهره‌برداری و ارسال محصولات نساجی قائم‌شهر به آرامستان‌های دیگر استان‌ها منعقد شد.

مسعود احمدی اضافه کرد: کارخانه نساجی قائم‌شهر در خاورمیانه از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و شهرداری قائم‌شهر نیز طی حرکتی جهادی اقدام به خرید این کارخانه کرد تا بار دیگر جایگاه ویژه آن را به این شهر برگرداند.

وی ادامه داد: با شهرداری قائم‌شهر برای صادر کردن پارچه‌هایی که از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب و  مطلوب هستند به توافقات رضایت‌بخشی رسیده‌ایم.

مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های از نوسازی و ساماندهی ناوگان حمل متوفی و آمبولانس‌ها خبر داد و یادآور شد: ساماندهی ناوگان بخش خصوصی در حمل متوفی در دستور کار قرار دارد و انتظار می‌رود تا تمام سازمان‌ها در این زمینه به‌عنوان نخستین سازمان در حوزه خدمات شهری همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه