English

تعطیل کردن جنگل به توقف تولید و بیکاری شاغلین در صنایع چوبی خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران طرح تنفس جنگل را با تعطیل کردن آن متفاوت دانست و افزود: تعطیل کردن جنگل به توقف تولید و بیکاری شاغلین در صنایع چوبی خواهد انجامید.

تعطیل کردن جنگل به توقف تولید و بیکاری شاغلین در صنایع چوبی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج،بیستمین یادواره شهدای بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری و شهدای کارگری با حضور جمع زیادی از مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و جمع از مردم منطقه در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامی‌داشت یاد شهیدان ، به‌ویژه شهیدان مدافع حرم منطقه کلیجانرستاق، زنده نگه داشتن ارزش‌ها را از تاثیرات فرهنگ شهادت خواند و اظهار کرد: مازندران در بین استان‌های کشور بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم را دارد.

وی اشاره به مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، مسؤولان را به مساعدت جهت فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم جهت تبدیل شدن به قطب تولید کاغذ در منطقه دعوت کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به نامه نمایندگان ولی فقیه در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان در رابطه با طرح تنفس جنگل از  رایزنی‌های با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با اجازه برداشت درختان شکسته و افتاده خبر داد و بر لزوم پیگیری نمایندگان استان در این رابطه تأکید کرد.

طبرسی طرح تنفس جنگل را با تعطیل کردن آن متفاوت  دانست و افزود: تعطیل کردن جنگل به توقف تولید و بیکاری شاغلین در صنایع چوبی خواهد انجامید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه