English

پل روگذر هزارسنگر بار ترافیکی ورودی مازندران در محور هراز را کاهش می دهد

فرماندار آمل گفت: پل روگذر هزارسنگر بار ترافیکی ورودی مازندران در محور هراز را کاهش می دهد.

پل روگذر هزارسنگر بار ترافیکی ورودی مازندران در محور هراز را کاهش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج،سیدجعفررسولی در جلسه بسترسازی برای شروع عملیات پل روگذر میدان هزارسنگر آمل با حضور مسئولین خدمات رسانی و پیمانکار پروژه با اشاره به اینکه شهرستان آمل مدخل ورودی استان مازندران است، گفت: در گذشته به جهت حجم حضور مسافران در شهرستان شاهد ترافیک سنگین در ورودی آمل بودیم که با احداث پل امام حسین(ع) این معضل برطرف شد.ساخت پل شهیدان کاظمی دینان، احداث تقاطع ها در داخل شهر و احداث بلوارها باعث شد که توانستیم گره کور ترافیک داخل شهر را حل کنیم.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه مشکلاتی نیز در خارج از شهرستان در امر کم کردن بار ترافیکی وجود دارد عنوان کرد: نقاط حادثه خیز شهرستان از جمله بریدگی روبروی اکسین، تقاطع پلیس راه قدیم، بریدگی روستای قلعه کش، تقاطع کلاصفا و دوراهی روستای ولیسده و کلوده وجود دارد که شاهد تصادفات زیاد همراه با مجروح و کشته شدن هستیم.

رسولی با قدردانی از دولت و با اشاره به پیگیری های یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیر کل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال کشور در امر تسریع در ساخت میدان هزارسنگر اظهار کرد: پروژه پل روگذر میدان هزار سنگر آمل یکی از پروژه‌های عظیم برای ساماندهی ترافیک خودروهای در حال تردد از شهر آمل به دیگر شهرهای استان مازندران است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این پروژه گره ‌گشایی بار ترافیکی شهر آمل است و موضوع بایستی به نحو شایسته در این پروژه بزرگ رعایت و اجرایی شود.

رسولی تصریح کرد: این پل با چند دهنه ۳۰ متری ساخته می‌ شود و طراحی آن به نوعی دیده شد تا نمای شهر برای افرادی که از بالای پل عبور می‌کنند تسهیل شود.

فرماندار ویژه آمل با اشاره با بیان اینکه برای ساخت این پل بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: متاسفانه بخاطر کج خلقی بعضی از مدیران شهرستانی قرار بود که این پل در دو سال قبل احداث شود که امروز پس از سال ها برای ساخت این پل عزم ملی به وجود آمد تا در سریعترین زمان ممکن احداث شود.

رسولی با اشاره به اینکه شهرداری نسبت به جابجائی المان شهدای ششم بهمن در وسط میدان اقدام کرد، گفت: دستگاه های خدمات رسان از قبیل برق، گاز، مخابرات و آبفای شهری اگر تاسیساتی که در میدان دارند جهت جابجائی هماهنگی های لازم را با پیمانکار داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم ناظربرکارمان می باشند و اگر نتوانیم در زمان تعیین شده این پروژه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم مردم دیگر به مدیران شهری خود اعتماد نخواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه