English

رئیس هیات اسکواش شهرستان نکا منصوب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا طی حکمی از سوی بهمن صفری رئیس هیات مازندران، رضا حمزه پور به عنوان رئیس هیات شهرستان نکا منصوب شد.

رئیس هیات اسکواش شهرستان نکا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، معارفه حمزه پور رئیس جدید هیات اسکواش در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان نکاء با حضور بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران ؛ رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان نکاء ، رضازاده نایب رئیس اسکواش ؛ شهردار اعضای شورای شهر و مسئولین کمیته ها حضور داشتند که پس از اعلام حمایت رضایی از حمزه پور رئیس جدید هیات خواستار تلاش ورونق حرفه ای این ورزش در نکاء شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان نکاء با اشاره به اینکه در رشته ورزشی اسکواش اصلا سالن نداریم و مسئولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا امکانات لازم را فراهم کنند، گفت: با هماهنگی های رئیس هیات اسکواش استان و مسئولان اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خواهد خورد.

رضایی ادامه داد: شهرستان نکاء از پتانسیل و سطح خوبی برخوردار است، چراکه ما با فعال کردن هر رشته در این شهرستان  در کمترین زمان به نتایج بزرگی دست پیدا کردیم.

بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران هم در این مراسم ضمن قدردانی از یوسفی در مدت تصدی در ریاست هیات از حمزه پور یک مدیری توانمند در ورزش یاد کرد وهمکاری با ایشان را از افتخارات هیات مازندران تلقی کرد

حمزه پور رئیس جدید اسکواش نکاء ضمن قدردانی از میزبانی رئیس اداره ورزش و جوانان وحضور هیات همراه از اسکواش مازندران در مراسم معارفه خودشان قول داد زمینی  را در اختیار این ورزش بگذارد تا برای ساخت اولین کورت اسکواش در نکاء پیش قدم شود.

وی همچنین گفت: اسکواش را در تمام مناطق شهرستان نکاء گسترش خواهم داد واز تمام علاقه مندان به همکاری در این هیات دعوت میکنم تا همراه و هم آواز با اسکواش شوند تا جوانان با استعداد این منطقه وشهرستان را به دنیای قهرمانی معرفی کنیم.

در پایان جمشیدی شهردار نکاء ضمن تبریک به جمزه پور برای وی آرزوی موفقیت و پیروزی کرده و از اعضای شورای شهر این شهرستان خواسته تا به کمک این هیات بیایند تا برای عاقبت و آخرت خود سبب آمرزش شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه