English

برای سواحل نگران‌کننده مازندران همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ورود جدی داشته باشند

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور به منظور گسترش عفاف و حجاب در جامعه اسلامی استفاده کرد و برای سواحل نگران‌کننده مازندران هم باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ورود جدی داشته باشند.

برای سواحل نگران‌کننده مازندران همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ورود جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل سازمان تبلیغات استان مازندران در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر اظهار کرد: استان مازندران و دیار علویان مهد پرورش عالمان بزرگ و انسان‌های فرهیخته است و امروز این استان مورد توجه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که باید برای این استان که در نوار ساحلی قرار دارد برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیقی در حوزه فرهنگی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در سال‌های اخیر که به طور متوالی جزء استان‌های ممتاز و برتر در برخی بخش‌ها از جمله دارالقرآن الکریم ، روابط عمومی، فرهنگی و... است افزود: کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران همچون گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در جهت ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سنگری به نام سازمان تبلیغات اسلامی مصمم و استوار ایستاده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به توریست بودن این استان و وضعیت ناهنجار سواحل مازندران تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور به منظور گسترش عفاف و حجاب در جامعه اسلامی استفاده کرد و برای سواحل نگران‌کننده مازندران هم باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ورود جدی داشته باشند.

شکریان‌امیری با ارائه گزارشی از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در حوزه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حماسه پرشور مردم در راهپیمایی روز بیست و یکم همزمان با روز عفاف و حجاب در سراسر شهرهای استان و استقبال گسترده از برنامه‌های مدافعان حریم خانواده در مازندران و تولید و توزیع بیش از بروشور و کتابچه عفاف و حجاب از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در بحث عفاف و حجاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه