English

جلوگیری از سیر صعودی طلاق در ساری/شناسایی ۶۶کودک خیابانی در ساری

رئیس اداره بهزیستی ساری گفت: جلوی روند صعودی طلاق در ساری گرفته شده است.

جلوگیری از سیر صعودی طلاق در ساری/شناسایی 66کودک خیابانی در ساری

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌  موسوی در جمع اصحاب رسانه ساری گفت: طرح کاهش طلاق و افزایش ازدواج در ساری در حال اجرایی شدن است که با این طرح جلوی سیر صعودی طلاق در ساری گرفته شده است.

وی افزود: مبنای این طرح به این صورت بوده که زوج‌هایی که اقدام به طلاق گرفته‌اند به آنها چهار جلسه مشاوره داده شده و بسیاری از زوج‌ها با حضور در کلاس‌های مشاوره از اقدام طلاق منصرف و به زندگی خود بازمی گردند.

رئیس اداره بهزیستی ساری با اشاره به اینکه زن سرپرست خانوار در ساری تحت پوشش بیمه‌ قرارگرفتند، گفت: 32 نفر از این خانواده‌ها از هزینه دانشجویی و 25 زن از وام خوداشتغالی 15 میلیون تومانی با 4 درصد سود استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 683 زن سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی ساری قرار دارند که ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند، تصریح کرد: 66 کودک خیابانی طی سال گذشته در ساری ساماندهی شده و 5 هزار کودک در مهدهای کودک شهرستان ساری خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به این که آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌تواند آزاردهنده باشد و اداره بهزیستی با آن مقابله می‌کند اظهارکرد: شماره تماس 123 مربوط به آسیب‌های اجتماعی بوده و شهروندان با مشاهده هرگونه کودک‌آزاری یا همسرآزاری و یا هرگونه آسیب اجتماعی می توانند با شماره 123 تماس گرفته و کارشناسان اداره بهزیستی ساری در سریع‌ترین زمان اقدام و بررسی می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی ساری با اشاره به اینکه طی سال گذشته تاکنون 2 هزار و 848 نفر از خدمات واحد سیار 123 بهره‌مند شدند، گفت: 8 هزار و 49 پرونده توانبخشی در ساری وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 640 نفر مستمری‌بگیر هستند.

وی در خصوص سامانه صدای مشاور اعلام کرد: 1480 شماره سامانه تلفنی بوده که از سال گذشته تاکنون 10 هزار و 754 نفر با تماس به سامانه صدای مشاور از خدمات آن بهره‌مند شدند.

موسوی یادآور شد: تاکنون 181 نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان ساری از تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بهره مند شدند و نیز از سال گذشته تا به امروز47  نفر از افرادی که تحت پوشش بهزیستی ساری هستند با اعمال سهمیه 3درصدی در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی