English

بانک اطلاعات نویسندگان و شعرای بهشهر تدوین شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: بانک اطلاعات نویسندگان و شعرای بهشهر تدوین شد.

بانک اطلاعات نویسندگان و شعرای بهشهر تدوین شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود فلاح در دومین کنسرت آموزشی موسسه فرهنگی هنری پدیده هنر آلاء در سالن بصیرت شهرستان بهشهر، اظهار کرد: ایرانیان از فرهنگ و هنر غنی برخوردارند و موسیقی، شعر، داستان، هنرهای تجسمی و  نمایش به عنوان دستاوردهای اصحاب فرهنگ و هنر در طول تاریخ و اثری ماندگار از آن ها باقی مانده تا پیشینه غنی ایرانیان را به جهان معرفی کند.

وی افزود: گسترش گروه های موسیقی مازندرانی در واقع گامی مهم در جهت ترویج و حفظ فرهنگ بومی و محلی مازندران است تا نسل جدید با روایت های قدیمی مازندران که پیشینه سرزمین مادری آن ها را بازگو می کند آشنا شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با اشاره به اینکه مازندران از فرهنگ و تمدن بسیار کهن و اصیل آریایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: موجب فخر و مباهات است که آنچه امروز مردم مازندران از موسیقی لذت می برند از داشته های بومی مازندران و بیانگر فرهنگ و تمدن این سرزمین است.

فلاح اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم بسترهای خوبی را با کمک همه مسئولان شهرستان بهشهر برای هنرمندان، اساتید هنر و آموزشگاه ها و موسسات هنری فراهم کنیم که ظرفیت فرهنگی و هنری شهرستان بهشهر در همه بخش ها ارتقاء یابد.

وی تاکید کرد: والدین باید بسترهای حضور فرزندان خود در محیط های فرهنگی را فراهم کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که آموزشگاه ها و موسسات موسیقی محل امنی برای حضور فرزندان آن ها در جهت پرورش روح و فکر نسل نوجوان و جوان جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر از رونمایی 20 اثر نویسندگان شهرستان بهشهر با حضور مدیران کل استان مازندران در دهه کرامت خبر داد و افزود: بانک اطلاعات نویسندگان و شعرای این شهرستان گردآوری شده و 5 انجمن فعال نمایش، خوشنویسی، تجسمی، شعر و داستان شهرستان بهشهر را تشکیل دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه