English

تیم سفیر آمل در لیگ فوتسال کشور ماندنی شد

سرمربی تیم سفیرمیهمان آمل گفت: تیمش با وجود شکست در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور، سهمیه خود را دراین رقابتها حفظ ودر لیگ ماندنی شد.

تیم سفیر آمل در لیگ فوتسال کشور ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری موج، جواد رزاقی اظهار داشت: تیم سفیر میهمان آمل در هفته چهاردهم و پایانی مرحله گروهی این مسابقات  در دیداری بیرون از خانه در قرچک برابر میزبان خود تیم شهید منصوری با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد، اما با توجه به پیروزی تیم شهروند سورک دیگر نماینده مازندران درگروه یک این مسابقات مقابل تیم اتحاد برنا ورامین، باعث سقوط تیم ورامینی و باقی ماندن سهمیه آمل در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور شد.

وی ادامه داد: این درحالی بود که تیم فوتسال سفیر میهمان آمل تا 3 هفته مانده به پایان مرحله گروهی این رقابتها از شانس صعود به مرحله حذفی ودوم این مسابقات به عنوان تیم سوم گروه یک برخوردار بود.

سرمربی تیم سفیرمیهمان آمل با بیان اینکه تیمش نخستین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور تجربه کرده بود، اضافه کرد: تیم ما فصل سخت و پر فراز و نشیبی را سپری کرد، اما خداراشکر توانستیم با تمام ناملایمات ها و کارشکنی ها در لیگ بمانیم.

رزاقی ادامه داد: تجربه های زیادی را در این فصل بدست آوردیم که انشالله با تفکرات جدید و شروع زودتر تمرینات در اول فصل و یارگیری بهتر شروع خوبی در فصل آینده داشته باشیم.

تیم فوتبال سفیرمیهمان آمل درنخستین فصل حضور خود در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با کسب 12 امتیاز و قرار گرفتن در رده هفتم جدول هشت تیمی گروه یک این مسابقات، به کار خود در رقابتهای امسال این لیگ پایان داد.

مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و درنهایت 2 تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه