English

آرامش و آسایش کشورهای جهان تنها در صورت عدم دخالت آمریکا است

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: آرامش و آسایش کشورهای جهان تنها در صورت عدم دخالت آمریکا در امو سیاسی و اجتماعی آنها میسر است.

 آرامش و آسایش کشورهای جهان تنها در صورت عدم دخالت آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله نورالله طبرسی بیان داشت : آمریکا، انگلیس و نظام صهیونیستی به عنوان مثلث شوم با دخالت در کشورهای جهان بزرگترین عوامل جنگ و خونریزی هستند.

وی با اشاره به سخن اخیر وزیر امورخارجه آمریکا مبنی بر تغییر حکومت ایران ، گفت : شیطان بزرگ به جای این خیال پردازی ها بهتر است همه پرسی ای در دنیا برگزار کند تا ببیند که خود به عنوان عامل کشتار و تروریسم بیش از هر کشوری مورد نفرت و انزجار ملل جهان است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ضمن تبریک به مردم عراق گفت: جوانان غیور این کشور اعم از شیعه، سنی و مسیحی گوش به فرمان فتوای مراجع تقلید با هم متحد شده و برای نخستین بار داعش و داعشیان را از میهنشان راندند.

وی با بیان اینکه این اقدام قهرمانانه خوشنودی و خرسندی همه جهان بویژه کشورهای اسلامی را در پی داشته، اضافه کرد: با ادامه این مبارزه قطعا داعش از این کشور ریشه کن شده و بار دیگر موجبات روسیاهی آمریکا و همپیمانانش فراهم می شود.

طبرسی به سالگرد تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: فرمان تاریخی امام خمینی در 26 تیر ماه 1359 خورشیدی برای تشکیل این نهاد خدوم برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در طول این سالها با پشتیبانی و راهنمایی های امام راحل و رهبرب معظم انقلاب به فعالیت اشتغال داشته است، افزود: جفظ میثاق ملی، نظارت بر انتخابات، پشتیبانی از مصوبات مجلس و ممانعت از تحریف قانون اساسی بخشی از اقدامات این نهاد خدمتگزار بوده است .

امام جمعه ساری با تقدیر از فعالیت های شورای نگهبان خاطر نشان کرد: نبود چنین نهاد انقلابی و دلسوز موجب شد تا جنبش مشروطه و خدمات شایسته شیح فضل الله نوری به سلطنت رضا خان بینجامد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به هفته بهزیستی گفت: زحمات بهزیستی، تامین اجتماعی و کمیته امام برکسی پوشیده نیست اما در دولت اسلامی باید فقر ریشه کن شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و رسیدگی به معیشت خانواده ها بدوا باید از سوی دولت ایجاد شده و در صورت اتفاق برای افراد یک خانواده، نهادهای خیریه وارد عمل شوند.

امام جمعه ساری سالگرد شهادت امام جعفر صادق را به عموم مسلمین جهان تسلیت گفت و با بیان اینکه دانشگاه ها عموما متاثر از رهنمودهای علمی این امام همام هستند، مدارس علمیه را حاصل زحمات ایشان دانست و افزود: بدون این مدارس قطعا سرنوشتی چون پاکستان و افغانسان داشتیم.

عضو خبرگان رهبری یاد آور شد: شاگردان امام صادق با تالیف بیش از 400جلد کتاب توانستند مشکلات علمی و فقهی همه جهان را حل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه