English

۳۱ طرح حفر و تجهیزچاه عمیق در اراضی کشاورزی بابل اجرا شد

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: در دولت تدبیر و امید 31 طرح در راستای حفرو تجهیز چاه های عمیق در اراضی کشاورزی بابل اجرا شد.

31 طرح حفر و تجهیزچاه عمیق در اراضی کشاورزی بابل اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید احمد طاهری افزود: این طرح ها با اعتبار 110 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین با اعتبار بیش از 20 میلیاردریال 6 طرح دیگر در زمینه تجهیز و حفر چاهای عمیق در شهرستان بابل در حال اجرا است.

وی گفت: در زمان دولت یازدهم تعداد 473 قطعه باغ به صورت آبیاری قطره ای با اعتبار 141 میلیارد ریال اجرا شده و تعداد 78 قطعه باغ دیگر نیز به مساحت 120 هکتار با اعتبار 84 میلیارد ریال در حال انجام می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: دولت تدبیر و امید در استفاده بهینه از آب تسهیلات بسیار ارزشمند در بخش مکانیزاسیون و حفر و تجهیز چاه ها و آبیاری قطره ای اختصاص داده است و با افتتاح و بهره برداری کامل از این طرح ها در استفاده بهینه از آب کمک بزرگی خواهد شد.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای آموزش کشاورزان اهتمام جدی دارد و تاکنون 23 هزارو 855 نفر در 954 کلاس آموزشی در قالب کلاس های ترویجی کارگاهها و گسترش فعالیت نوغانداری برگزار کرده که این آموزش ها در بهبود تولیدات و از طرفی دیگر در ارتقاء بهینه از مصرف آب و کاهش سموم کشاورزی موثر بوده است.

طاهری گفت:در این دولت همچنین 336 دستگاه انواع ادوات کشاورزی از قبیل کمباین برنج، تراکتور، نشاء کاری و ادوات دیگر با تسهیلات 343 میلیارد ریال به کشاورزان بابلی تامین شده است.

شهرستان بابل دارای 45 هزار و 444 هکتار زمین شالیزار و 22 هزار و 360 هکتار باغ مرکبات می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه