English

طرح دریای فرح‌آباد ساری ظرفیت ارائه خدمات به ۱۵ هزار نفر مسافر در روز را دارد

مسوول طرح سامان‌دهی دریا در مجتمع گردشگری فرح‌آباد ساری گفت: طرح دریای فرح‌آباد مرکز مازندران ظرفیت ارائه خدمات به 10 تا 15 هزار نفر مسافر در طول روز را دارد.

طرح دریای فرح‌آباد ساری ظرفیت ارائه خدمات به 15 هزار نفر مسافر در روز را دارد

به گزارش خبرگزاری موج،قاسم موقر با بیان اینکه 49 سوئیت و 90 آلاچیق در مجتمع گردشگری فرآباد ساری آماده ارائه خدمات به گردشگران است، اضافه کرد: همچنین این مجتمع دارای امکاناتی از جمله پارک کودکان، استخر خاص بانوان، استخر آقایانریال موتور چهارچرخ و فروشگاه‌های مختلف ازجمله امکانات این مجتمع گردشگری است.

مسوول طرح دریا در مجتمع گردشگری فرح‌آباد ساری به حضور 22 ناجی غریق در این طرح دریا اشاره کرد و افزود: از مأموران جمعیت هلال‌احمر و اکیپ‌های پزشکی نیز در این مکان مستقر هستند.

موقر ادامه داد: گشت امنیت اخلاقی و اجتماعی نیز در مجتمع گردشگری فرح‌آباد ساری مستقر بوده و برخورد با بدحجابی و جمع‌آوری اراذل و اوباش را در دستور کار خود دارد.

وی با اعلام اینکه برنامه فرهنگی ساحل سالم روزهای پنج‌شنبه و جمعه در ساحل فرح‌آباد مرکز مازندران اجرا می‌شود، گفت: همچنین رادیو دریا نیز به‌صورت روزانه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

مسوول طرح دریا در مجتمع گردشگری فرح‌آباد ساری یادآور شد: طرح دریای فرح‌آباد مرکز مازندران ظرفیت ارائه خدمات به 10 تا 15هزار نفر مسافر در طول روز را دارد.

موقر تصریح کرد: بیشترین مشکلی که در طرح دریای فرح‌آباد ساری این است که در بحث شنا با توجه به محدودیت مکان با مشکل مواجه هستیم که بحث آزادسازی سواحل با اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل گردشگری در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است در طرح‌های دریا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم؛ چرا که مسافران بسیاری از سایر استان‌های کشور به امید دریا وارد این مجتمع می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه