English

روستاهای دارای اینترنت پرسرعت در مازندران افزایش می یابد

مدیرکل امور روستایی مازندران گفت: روستاهای دارای اینترنت پرسرعت در مازندران افزایش می یابد.

روستاهای دارای اینترنت پرسرعت در مازندران افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، جان‌الله عبدی در مراسم بهره برداری همزمان 26 پروژه عمرانی در 12 روستای بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با اشاره به اینکه  انتظار می‌رود تا دهیاران با برنامه کار کنند و به اجرای پروژه‌های عمرانی بپردازند، عنوان کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره در روستاها به پایان برسد تا به جای ایجاد پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه‌کاره افتتاح شود.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه اقتصادی اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: هم‌اکنون یک هزار و 600 روستای مازندران به پهنای پرسرعت اینترنت وصل هستند که در سال جاری این تعداد به 2 هزار و 300 روستا می‌رسد .

عبدی با اشاره به اینکه امروزه روستاها بسیاری از امکانات موجود در شهرها را در اختیار دارند و ظرفیت و منابع در روستاها موجود است، عنوان کرد: اقتصاد شهرها وابسته به تولیدات روستاها است و باید این اتفاق در کشور بیفتد که روستا محوری باردیگر رونق گیرد.

مدیرکل امور روستایی مازندران با اعلام اینکه ایجاد بازارچه دائمی در روستاها و استقبال گردشگران از آن از تاکیدات است، گفت: قول مساعد مسئولان استانی برای همکاری و حمایت از راه اندازی بازارچه های دائمی در مازندران وجود دارد که امیدواریم محقق شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بر تهیه شناسنامه اشتغال روستایی تأکید وجود دارد و باید ایجاد حتی یک شغل در بین روستائیان در این دفترچه ثبت شود، افزود: با در اختیار قرار داشتن این اطلاعات می توانیم برای توسعه روستاها برنامه ریزی های مهمی انجام دهیم.

وی بر بیمه خانه های روستایی تاکید و اظهار کرد: برای بیمه کردن خانه‌های روستایی با یک شرکت بیمه تفاهم‌نامه امضا شده است همچنین امنیت شغلی دهیاران امروزه از مهم‌ترین دغدغه‌ها است هر چند ایجاد درآمد پایدار در روستاها هم دیگر دغدغه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه