English

مازندران قطب‌ اردوهای ملی دانش آموزی است

مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران از قطب‌های اردوهای ملی است.

مازندران قطب‌ اردوهای ملی دانش آموزی است

به گزارش خبرگزاری موج،علی‌اصغر قیصری در حاشیه نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان‌های دانش‌آموزی کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین بار است که برگزاری این جلسه در خارج از مرکز و به میزبانی مازندران برگزار شد، همچنین دوره‌های بعدی این جلسات به میزبانی استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: در این هم‌اندیشی که با حضور مدیران سازمان‌های دانش‌آموزی سراسر کشور برگزار شد ساختارهای تشکل‌های دانش‌آموزی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش مازندران، گفت: در این جلسه برای تجدیدنظر در منابع اقتصادی سازمان دانش‌آموزی هم‌اندیشی و همچنین هدف‌هایی که سازمان برای تربیت نسل دانش‌ آموزی دارد در این جلسه به شور و هم‌اندیشی گذاشته می‌شود تا تجدید نظرهای لازم صورت گیرد.

قیصری با بیان اینکه همه ساله در ایام تعطیلات تابستان اردوهای ملی و دوره‌های قطبی سازمان، در مرحله تشکل‌های دانش‌آموزی و مربیان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: در این اردوها، بازخورد دوره‌های آموزشی که برای تشکل‌ها در طول سال برگزار شده، مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران از قطب‌های اردوهای ملی است، افزود: در تابستان سال جاری، اردوهای ملی از مرکز فراتر رفته و در چهار قطب کشور و در استان‌های مازندران، فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش مازندران، با بیان اینکه اردوهای بزرگ و ملی دانش‌آموزی و مربیان آنها امسال با حضور حدود ۲۴ هزار نفر از جامعه هدف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سهم میزبانی مازندران از این میزان حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و مربیان بوده که در ۴ دوره انجام می شود.

قیصری با اشاره به محل برگزاری اردوهای ملی در مازندران در اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی رامسر افزود: مهمانان از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و مازندران بوده و این اردوها ۵ روزه و از یازدهم مرداد ماه آغاز و تا اول شهریور پایان می‌یابد.

وی بیان اینکه اردوها در دو دوره هزار نفره برای تشکل‌های دانش‌آموزی پیشتاز و فرزانه و دو دوره ۵۰۰ نفره برای مربیان آنان برگزار می شود، گفت: دلایل انتخاب مازندران برای میزبانی وجود ۱۲ مدرس در عرصه سازمان دانش‌آموزی در کشور، صاحب کرسی بودن در مجامع کشوری و رتبه برتر در مجلس دانش‌آموزی است.

قیصری با بیان اینکه اعتبار این اردوهای ملی پیش‌بینی و از حوزه پرورشی تامین شده است، ابراز امیدواری کرد: در زمان مقرر شاهد برگزاری هرچه کیفی‌تر این اردوها باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی