English

اعطا گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت به بیمارستان روحانی بابل

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت توسط وزارت بهداشت به این بیمارستان اعطا شد.

اعطا گواهینامه درجه یک کیفیت خدمات سلامت به بیمارستان روحانی بابل

به گزارش خبرگزاری موج، محمود صادقی اظهار کرد: براساس طرح ارتقای کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان‌های دولتی کشور، براساس شاخص‌های مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل موفق به کسب گواهینامه درجه یک کشور شد.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزنده این بیمارستان در سال‌های اخیر افزود: بیماران زیادی علاوه بر هم‌استانی‌ها از استان‌های شمالی و همجوار نیز به این مرکز مراجعه می‌کنند.

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل تصریح کرد: این بیمارستان دارای 12 بخش بستری، 16 اتاق عمل، 511 تخت مصوب با بخش‌های ویژه شامل 16 تخت ICU داخلی، 8 تخت ICU جراحی، 8 تخت CCU ،NICU با 16 تخت، 10 تخت ICU جراحی قلب، دو اتاق عمل جراحی قلب و بخش فوق تخصصی قلب اطفال شامل تخت‌های CCU و بستری به همراه پاراکلینگ‌های مجهز شامل اندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، پاتولوژی، MRI، سی‌تی‌اسکن و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

صادقی با بیان اینکه بیمارستان دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز با دو اتاق عمل اختصاصی و بخش فوق تخصصی قلب اطفال است، خاطرنشان کرد: جراحی‎های منحصر به فرد قلبی و پذیرش بیماران قلب اطفال از استان‌های مجاور و ارائه خدمت در این زمینه سبب افتخار استان مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

وی یادآور شد: این بیمارستان به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان شمال کشور دارای زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع با زیربنای تقریبی 64 هزار متر مربع است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با اشاره به اینکه این بیمارستان 511 تخت دارد، ادامه داد: در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین به‌زودی ساختمان جدید اورژانس به فضای قبلی اضافه می‌شود.

صادقی از مراجعه بیش از 450 هزار نفر به این بیمارستان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: درصد اشغال تخت این بیمارستان در سال 95 بیش از 80 درصد بوده است که در این ارتباط 150 پزشک متخصص و فوق تخصص با ما همکاری داشتند.

وی اضافه کرد: ارزشیابی دائم کیفیت خدمات بهداشتی درمانی سبب شده است تا اهتمام همه بر تقویت و اصلاح امور باشد.

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: در کسب گواهینامه درجه یک خدمات سلامت توسط بیمارستان آیت‌الله روحانی وظیفه ما در خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز را صدچندان می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی