English

برگزاری جشنواره ملی ادبیات داستانی در مازندران

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره ادبیات داستانی در استان گفت: جامعه هدف ما 10 هزار و 800 نفر است که 5 هزار نفر عضو بسیج هنرمندان هستند.

برگزاری جشنواره ملی ادبیات داستانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج،حمیدرضا هراسانی اظهار کرد: بسیج هنرمندان در سال 86 با هدف جذب هنرمندان استان در عرصه‌های هنری شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در 19 شهرستان کانون بسیج هنرمندان را تشکیل دادیم افزود: ده انجمن هنری در قالب انجمن شعر، ادبیات نمایشی، تجسمی، فیلم، عکس، تعزیه، صنایع دستی، موسیقی و خوشنویسی تشکیل شده است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به اینکه جامعه هدف ما ده هزار و 800 نفر است که باید به این هدف برسیم خاطرنشان کرد: تا کنون حدود 5 هزار نفر یعنی کمتر از 50 درصد جذب داشته‌ایم. 

هراسانی افزود: 3 هزار نفر عضو فعال، 2 هزار و 900 نفر عضو عادی و 100 نفر اعضای کادر سازمان هستند.

هراسانی بیان کرد: ارتباط ما فقط با این 5 هزار نفر نیست و همه کسانی که بخواهند کار انقلابی انجام دهند و شاید نخواهند عضو بسیج باشند را هنرمند بسیجی می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه برای جذب حداکثر باید جشنواره و برنامه در طول سال تعریف کنیم، تصریح کرد: در بخش نمایش در سال گذشته رتبه نخست در کشور را کسب کرده‌ایم، همچنین در بخش شعر، سرود ادبیات داستانی و خوشنویسی رتبه کشوری داشته‌ایم.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به اینکه در استان ظرفیت و پتانسیل خوبی از هنرمندان وجود دارد که باید شناسایی و ساماندهی شود اظهار کرد: سیاست سازمان بسیج به صورت مسجد محور است، در سال 96 برنامه‌ریزی شده تا به سمت مساجد و مصلاها برویم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر سوگواره عاشورایی افزود: این جشنواره شعر دهه نخست محرم برگزار می‌شود و در یکی از مساجد بزرگ شهرستان نکا از 10 شاعر تجلیل می‌شود.

هراسانی از برگزاری شعر بومی و محلی در هفته مازندران خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره در امامزاده عبدالحق سوادکوه برگزار می‌شود، جشنواره بعدی شعر یا موضوع دهه فجر در بهمن ماه در یکی از مساجد بزرگ شهرستان نور اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره‌های بزرگ تئاتر و ادبیات داستانی خبر داد و گفت: ارسال فراخوان انجام شده است، جشنواره تئاتر بچه‌های محله و تئاتر صحنه نیز برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه