English

مازندرانی ها در مصرف برق رکورد زدند

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازندران گفت : روز چهارشنبه مردم استان یک هزار و 764 مگاوات برق مصرف کردند که نسبت به روز مشابه در سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته است .

مازندرانی ها در مصرف برق رکورد زدند

به گزارش خبرگزاری موج،قاسم شهابی  افزود : سال گذشته بیشترین مصرف برق در روز 24 مرداد ماه با یک هزار و 750 مگاوات اتفاق افتاد که امسال با موج گرمای زود رس ما شاهد رکورد زنی در تیرماه هستیم .

وی افزود : روز گذشته میزان مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال 95 حدود 6 درصد افزایش داشته است .

شهابی گفت : تعطیلی زود هنگام ادارات و واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی منجر به کاهش مصرف برق شد و کمک خوبی به برق رسانی به منازل کرد .

وی همچنین گفت : در سال جاری در برخی روزها نسبت به روزهای مشابه سال 95 در استان مازندران میزان مصرف برق تا حدود 40 درصد افزایش داشته است .

مدیرعامل توزیع برق استان مازندران افزود : در روزهای اخیر به خصوص روز چهارشنبه ، افزایش محسوس دما منجر به افزایش میزان مصرف و بار ترافیکی سنگین بر سیم ها شد که در برخی مناطق قطعی موقت برق را داشتیم .

در روزهای اخیر در استان مازندران دمای هوا افزایش محسوس داشته و دیروز چهارشنبه دمای برخی مناطق استان به بیش از 39درجه رسید .

از عصر امروز پنج شنبه مردم مازندران با کاهش دما ، افزایش ابر و بارش پراکنده که از غرب استان آغاز می شود ،روبرو خواهند شد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران در روزهای آینده دمای هوا نسبت به امروز 6 تا 12 درجه کاهش می یابد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی