English

باید برای ترویج و فرهنگ‌سازی حجاب برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حجاب به معنای محدودیت نیست و باید برای ترویج و فرهنگ‌سازی آن برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود.

باید برای ترویج و فرهنگ‌سازی حجاب برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در جلسه کار گروه عفاف و حجاب شهرستان بابل که با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شد با اشاره به ابعاد مختلف عفاف و حجاب، اظهار کرد: راه‌کار‌های علمی و عملی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بررسی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه حجاب به معنای محدودیت نیست و باید برای ترویج و فرهنگ‌سازی آن برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود، افزود: نظام جمهوری اسلامی در تهاجم فرهنگی نظام سلطه و غرب قرار دارد و کشور‌های مستکبر عالم با توجه به ناامیدی در جنگ مستقیم با نظام اسلامی به جنگ نرم رو آوردند و هویت اسلامی کشور را مورد هجمه قرار می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه سلامت جامعه اسلامی در پرتو عفاف و حجاب به دست می‌آید، خاطر‌نشان کرد: حجاب و عفاف مورد تأکید آیات قرآن کریم، مورد توجه ویژه انبیاء الهی و امامان معصوم است و هرگونه کوتاهی در ترویج و اجرایی‌شدن آن بخشودنی نیست.

شکریان‌امیری توجه به سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر دانست و خواستار توجه جدی و هدفمند به ترویج آن شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه