English

جذب بیش از۹ هزار حامی در هفته اکرام ایتام در مازندران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: تاکنون 9هزار و 821نفر حامی نیکوکار به مناسبت هفته اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی هفت هزار و 570نفر از ایتام ومشمولان طرح محسنین در مازندران را بر عهده گرفتند.

جذب بیش از9 هزار حامی در هفته اکرام ایتام در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج،حسن قربانی با بیان اینکه کمیته امداد بیش از 300پایگاه جذب حامی درماه مبارک رمضان برای ایتام،فرزندان خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج در مساجد و محل برگزاری مراسم احیا شب های قدر در استان ایجاد شد، گفت: تاکنون 9هزار و821نفر حامی نیکوکار به مناسبت هفته اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی هفت هزار و 570نفر  از ایتام  ومشمولان طرح محسنین را در مازندران بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد، باجذب حامی برای خانواده های نیازمند تحت حمایت و با شناسایی و احصاء نیازهای اصلی مددجویان از طریق مساعدت های حامیان، مشکلات آنان را پیگیری و رفع می کند، افزود: حامیان و خیّران نیکوکار در بخش هایی مانند تامین جهیزیه، تحصیل و درمان ایتام و مشمولان طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تمامی ایتام تحت حمایت در استان دارای حامی هستندتصریح کرد: جذب حامیان طرح های اکرام ومحسنین در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه برابری داشته است.

قربانی با تقدیر از همراهی مردم مازندران با کمیته امداد،اظهار کرد:مردم نیکوکار استان  می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #0029*741*با شناسه واریزبا تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،به این نهاد جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین  یاری رسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه