English

اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اولویت پلیس در طرح تابستانه

فرمانده انتظامی مازندران گفت: اولویت اصلی پلیس در طرح تابستانه، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار آن به فعالیت‌های سلبی و برخورد با هنجارشکنان نیز توجه می‌شود.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اولویت پلیس در طرح تابستانه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سیدمحمود میرفیضی در نشست تخصصی روند اجرای طرح تابستانه در سواحل دریا، اظهار کرد: اجرای دقیق، بهینه و به موقع طرح‌های ایجابی و سلبی نیازمند همفکری، همگرایی و همکاری تمامی رده‌های انتظامی است.

وی با اشاره به حجم عظیم مسافرت‌ها به استان مازندران در روزهای نخست اجرای طرح که با ایام عید فطر نیز همزمان شده بود، افزود: پلیس در این ایام حضور گسترده‌ای را در سواحل، تفرجگاه‌ها، اماکن عمومی و محورهای مواصلاتی به نمایش گذاشته است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: اولویت اصلی پلیس در طرح تابستانه، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار آن به فعالیت‌های سلبی و برخورد با هنجارشکنان نیز توجه می‌شود.

این مسؤول با قدردانی از تعامل و همکاری سازمان‌های اجرایی مرتبط در اجرای بهینه طرح ساماندهی سواحل اظهار کرد: مدیریت مشارکتی و همکاری سازمان‌های امدادی با پلیس یکی مهم‌ترین عوامل موفقیت طرح‌ها است.

میرفیضی با تأکید بر افزایش تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در ارتقای امنیت پایدار، گفت: برای اینکه بتوانیم امنیت پایداری را در استان ایجاد کنیم، می‌طلبد که این همکاری‌ها افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی