English

۱۲ نقطه ساحلی مازندران آلوده است

استاندار مازندران گفت: 12 نقطه ساحلی استان آلوده است که انتظار می‌رود با رعایت مسائل زیست‌محیطی از افزایش این آلودگی‌ها جلوگیری شود.

12 نقطه ساحلی مازندران آلوده است

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار اظهار کرد: 12 نقطه ساحلی مازندران آلوده است که انتظار می‌رود مردم با رعایت مسائل زیست‌محیطی مانند بحث ورود آب‌های کثیف به ویژه آب فاضلاب به داخل رودخانه‌ها از افزایش این آلودگی‌ها جلوگیری کنند.

وی افزود: برای شناسایی و پیگیری این 12 نقطه ساحلی آلوده و شناسایی مسیر ورود آب‌های آلوده به داخل رودخانه‌ها، به اداره‌کل محیط زیست دستور داده و انتظار می‌رود که در این کار هم مردم و هم دولت در راستای این زمینه مشارکت و همکاری داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به امنیت اجتماعی در شناگاه‌ها و شهرک‌های خصوصی، تصریح کرد: در راستای دستور عملی که با مدیران این شهرک‌های خصوصی داشتیم و اتفاقاتی که در سال 95 شاهد آن بودیم، تعداد زیادی از غریق در این شناگاه‌ها و شهرک‌های خصوصی بوده است.

فلاح‌جلودار گفت: ما و مسوولان در این شناگاه‌های خصوصی مسوولیت داریم تا در این مناطق ناجیان غریق قرار داده و با کارهایی که بر خلاف عرف و فرهنگ جامعه اسلامی است مخالفت کرده و تذکرات لازم را به توریست‌های آن مناطق دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه