English

استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح سالم سازی دریا

فرماندار ویژه تنکابن گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های سالم سازی دریا و اقامتگاه های ساحلی در این شهرستان، استقبال و حمایت می کنیم.

استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح سالم سازی دریا

به گزارش خبرگزاری موج، سید امیر حسینی جو بیان داشت: در 2 دهه اخیر به دلیل پیشروی آب و نبود سواحل ایمن در این شهرستان، اجرای طرح های سالم سازی دریا با مشکلات فراوانی مواجه بود و نتوانسته ایم آنطور که شایسته شهروندان و گردشگران است، خدمات رسانی نماییم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با پسروی آب در سه سال اخیر نقاط مستعدی در نوار ساحلی برای اجرای طرح های سالم سازی دریا و اقامتگاه های ساحلی شناسایی شده و در تلاش هستیم تا در شهر های شیرود، نشتارود و تنکابن آنها را اجرایی نماییم.

حسینی جو با بیان اینکه طرح های سالم سازی دریا به صورت دائمی به اجرا در خواهد آمد، خاطرنشان کرد: در صورت جذب سرمایه گذار قصد داریم همچون شهرهای همجوار این طرح ها را به اجرا در آوریم تا علاقه مندان بتوانند از این امکانات در طول سال بهره مند شوند.

فرماندار ویژه تنکابن تصریح کرد: افرادی را که در نوار ساحلی زمین های مناسب با کاربری گردشگری دارند می توانند با دریافت تسهیلات جهت اجرای طرح های سالم سازی و اقامتگاه های ساحلی اقدام نمایند.

به گفته وی طرح سالم سازی دریا در منطقه ولی آباد طبق روال سال های گذشته به اجرا در خواهد آمد تا علاقه مندان بتوانند با حداقل امکانات موجود آن به گذراندن اوقات فراغت در فصل تابستان بپردازند.

وی یادآور شد: مالکیت زمین طرح سالم سازی دریا در منطقه ولی آباد متعلق به کمیته اقتصادی امداد امام خمینی (ره) است و آنها نیز قصد فروش آن را دارند اما تا پیدا شدن خریدار این طرح اجرا می شود.

تصرف بخشی از ساحل دریا توسط بخش دولتی و خصوصی، عمیق بودن برخی نقاط، نبود راه دسترسی از خیابان اصلی و سنگ چین بودن ساحل و فقدان امنیت لازم از مهمترین مشکلات در انتخاب مکانی برای اجرای طرح سالم سازی دریا در تنکابن به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه