English

دوازدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا تا ۱۲ تیرماه تمدید شد

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت:دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) تا ۱۲ تیرماه تمدید شد.

دوازدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا تا 12 تیرماه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، عباس زارع گفت: مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا تا ۸ تیرماه سال جاری بود که به دلیل استقبال مردم از این جشنواره مهلت ارسال آثار ۵ روز دیگر تمدید شد.

وی بابیان اینکه اهداف اصلی جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی است، افزود: جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) مردمی‌ترین جشنواره فرهنگی امام رضا (ع) محسوب می شودکه در سال گذشته بیش از ۱۳۷ هزار نفر و از ۵۸ کشور مخاطب داشت.

زارع اظهار داشت: فراخوان جشنواره امسال در ایران و سایر کشورها  توزیع‌شده است و دل نوشته‌های علاقه‌مندان در حال دریافت است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) هشتم مردادماه امسال در بخش‌های بین‌المللی، ملی، استانی و ویژه برگزار می‌شود.

ارادتمندی و شیفتگی، جلوه‌های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه‌های اهل‌بیت (علیه‌السلام)، به‌ویژه حضرت رضا (علیه‌السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از محورهای دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (علیه‌السلام)، اعلام‌شده است.

این جشنواره در بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (۷-۱۸ سال) و بزرگ‌سالان از (۱۸ سال به بالا) برگزار می‌شود.

شرکت تمامی گروه‌های سنی در بخش بین‌المللی این جشنواره آزاد اعلام‌شده و شرکت‌کنندگان این بخش می‌توانند از تمامی کشورها باشند، شرکت‌کنندگان این بخش می‌توانند ایرانیان مقیم خارج از کشور باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه