English

کشفیات ۱۱۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشفیات 113 میلیارد و 577 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

کشفیات 113 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، ذبیح‌الله پهلوانی،گفت: هدف قاچاق تخریب ریشه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هدف پنهان قاچاق رشد تجمل‌گرایی، مصرف‌زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است از انهدام سه باند قاچاق کالا در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد و اظهار داشت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران تصریح کرد: در این راستا 424 هزار و 920 نخ سیگار خارجی قاچاق، 308 ثوب پارچه، 9 دستگاه موتورسیکلت، 13 دستگاه لوازم برقی و 148 دستگاه کولر خارجی قاچاق در سه ماهه اول امسال از قاچاقچیان کشف شد.

این مسؤول از کشف 20 هزار و 980 قلم لوازم آرایش، 54 هزار عدد ماده محترقه، 44 تن چوب جنگلی قاچاق و 123 کیلو ماهی خاویاری در این استان خبر داد.

پهلوانی کشف 25 تن آرد قاچاق و 20 هزار عدد انواع قرص‌های روانگردان و داروی غیرمجاز را از دیگر موفقیت‌های این طرح ها برشمرد و در ادامه گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

وی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه‌ریزی‌های ملی است، ادامه داد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسؤول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه