English

ارتقای ضریب امنیتی در گلوگاه/کسب رضایت مردم مهم‌ترین هدف پلیس است

امام جمعه گلوگاه با اشاره به اینکه در این شهرستان امنیت نسبت به سال‌های گذشته در وضعیتی بسیار مطلوب و مثال‌زدنی قرار دارد، گفت: روز به روز شاهد ارتقای امنیت در سطح شهرستان هستیم.

ارتقای ضریب امنیتی در گلوگاه/کسب رضایت مردم مهم‌ترین هدف پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان با تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان اظهار کرد: خداوند بهترین فرصت را برای بندگان خود در این ماه مبارک فراهم کرده است و خوشا به‌حال آنان که در حق خود و دیگران دعا کردند و با مراجعه به قرآن به ایمان خود افزودند و راه بندگی و تولد دوباره را تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان امنیت نسبت به سال‌های گذشته در وضعیتی بسیار مطلوب و مثال‌زدنی قرار دارد، افزود: روز به روز شاهد ارتقای امنیت در سطح شهرستان هستیم که از اهتمام کارکنان انتظامی و تدابیر ارزنده فرمانده انتظامی شهرستان در این راستا قدردانی می‌شود.

امام جمعه گلوگاه در ادامه از اقدامات پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت انتخابات، شب‌های لیالی قدر و روز قدس قدردانی کرد و ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه انتظامی و امنیتی، انتخاباتی امن و پرشور در سطح شهرستان برگزار شد که تعامل، همدلی و هماهنگی بین مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی بسیار مشهود بود.

میراحمدی با تأکید بر سنگینی و تنوع مأموریت‌های کارکنان نیروی انتظامی در جامعه گفت: هدف از این تلاش‌ها رضایت‌مندی مردم است و تا با مردم به درستی رفتار نکنیم نتیجه درست نخواهیم گرفت و پرسنل خدوم نیز با انگیزه الهی و دینی کار خود را انجام دهند چراکه با تقویت ایمان خود از هر گونه خستگی و ملالت دور خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی