English

برنامه جامع غنی سازی اوقات فراغت جوانان مازندران تدوین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: برنامه جامع غنی سازی اوقات فراغت جوانان با هدف شناسایی ظرفیت های دستگاه ها و هم افزایی در این راستا تدوین شود.

برنامه جامع غنی سازی اوقات فراغت جوانان مازندران تدوین شود

به گزارش خبرگزاری موج،علیرضا یونسی رستمی، بیان داشت: گر چه ماه رمضان به پایان می رسد لیکن معرفت و بهره های معنوی و انفاس روحانی آن به جهت قرب به خداوند سبحان در جان و فعل مومنان باقی می ماند.

معاون استاندار مازندارن با اشاره به حرمت شکنی برخی نسبت به رییس جمهور قانونی کشور در راهپیمایی روز قدس، با بیان این که روزه دار راستین هیچ گاه به یک انسان مومن و منتخب مردم ناسزا نمی گوید و زبان خود را از بیان بدی ها نگاه می دارد، عنوان کرد: این گونه آدم ها، دل هوسناک، چشم هوسباز و روحی مادی دارند که با حرمت مومن اینگونه برخورد می کنند.

یونسی در ادامه با اشاره به این که گر چه دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران، در شمار دستگاه های برتر کشور در حوزه غنی سازی اوقات فراغت هستند، گفت: این ستاد باید بیش از پیش غنی سازی اوقات فراغت جوانان را با توجه به اهمیت این قشر از جامعه در دستور کار خود قرار دهد.

معاون استاندار، فقدان برنامه جامع غنی سازی اوقات فراغت جوانان را گمشده اصلی این حوزه دانست و خاطر نشان ساخت: عدم هم افزایی دستگاه های مسئول و عدم اطلاع از امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های همدیگر از دیگر مسایل این بخش است.

یونسی، افزود: برنامه جامع غنی سازی اوقات فراغت جوانان با هدف شناسایی ظرفیت های دستگاه ها و هم افزایی در این راستا تدوین شود.

وی با تاکید بر این که در این برنامه باید سهم دستگاه ها، ظرفیت ها و امکانات آن ها بدرستی احصا شود، گفت: برنامه جامع غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان که با همکاری همه دستگاه ها تهیه می شود باید عقلانی و علمی و واقع بینانه باشد و هم بصورت کوتاه مدت و هم بصورت بلند مدت مسایل این حوزه را پوشش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، با اشاره به این که در برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان همه ابعاد وجودی انسان و مسایل او مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: در این برنامه، مسایل بومی مورد ملاحظه قرار گیرد و اهداف و سیاست ها بر اساس مختصات و ظرفیت های استان تدوین شود.

یونسی با بیان این که 99 درصد از واجدین شرایط رای دادن در روستاهای مازندارن برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 به پای صندوق های رای رفتند، یاد اور شد: در برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان، روستاهای مازندران و ظرفیت ها و توانمندی های آن ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه