English

تشکل‌های موازی با خانه صنعت مازندران ایجاد نشود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با تاکید بر توجه به توسعه صنعت استان، گفت: تشکل‌های موازی با خانه صنعت مازندران ایجاد نشود.

تشکل‌های موازی با خانه صنعت مازندران ایجاد نشود

به گزارش خبرگزاری موج،سید مصطفی موسوی در نشست مشترک رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با ابراز خرسندی از ترکیب جدید هیئت مدیره، اظهار داشت: امیدواریم شاهد پویایی بیشتر این تشکل بزرگ صنعتی و معدنی در استان باشیم. نباید تشکل‌ها و انجمن‌های موازی با انجمن‌های تخصصی خانه صمت استان ایجاد شود.

موسوی، خواستار تلاش و همت همه جانبه برای به عضویت درآوردن تمامی واحدهای صنعتی در خانه و هشت انجمن تخصصی آن شد و در امور اجرایی از همراهی این تشکل استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه درخواست کرد درارتباط با جذب منابع و بودجه برای شهرک‌های صنعتی و جذب تسهیلات فنی و اعتباری این شرکت را یاری کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: وجود افراد دارای تحصیلات عالی در مدیریت‌های سازمان صنعت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان فرصت مغتنمی است که باید به‌خوبی از آن بهره‌گیری کرد.

رضوی گفت: ظرفیت توسعه استان بویژه در حوزه تولید بیش از وضعیت فعلی است و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت را برای پیشبرد امور تولید مدنظر داریم.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه فی مابین، مفاد آنرا دارای قابلیت اجرا و پیاده سازی برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم اهداف و شاخص‌ها را در آن مشخص تر و تبیین کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه