English

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبرداد:

طراحی نرم افزار تست و بازرسی کنتورهای برق با تلفن همراه

مهندس قاسم شهابی از طراحی نرم افزار تست و بازرسی کنتورهای برق با تلفن همراه در مازندران خبرداد.

طراحی نرم افزار تست و بازرسی کنتورهای برق با تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری موج،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت :  مکانیزه و بهنگام نمودن تمامی فعالیت ها در حوزه مشترکین  همراه جزو اهداف و برنامه ها بوده است.

وی گفت : در همین راستا این شرکت با همکاری یکی از شرکت های بومی استان اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزار تست و بازرسی بر بستر تلفن همراه نموده است که فرآیند ثبت سوابق تست و بازرسی مشترکین را دچار تغییرات را ثبت نماید  .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران آنلاین بودن ثبت اطلاعات تست و بازرسی در این نرم افزار را از مهم ترین مزیت های این برنامه برشمرد و افزود: در این نرم افزار ارتباط بین نرم افزار تحت وب و تلفن همراه به صورت آنلاین بوده و مأمور بازدید می توانند بلافاصله بعد از ثبت سوابق اقدام به ارسال انها برای سرور نمایند که این امر دسترسی به نتایج بازرسی را خصوصاً در مواردی که نیاز به اعلان فوری نتایج بازدید می باشد (مانند تقاضای مشترک از قبیل تغییر نام و ...) بسیار تسهیل می کند.

مهندس شهابی قابلیت های بسیاری از جمله امکان تخصیص پلمپ برای تک تک مامورین، امکان ثبت تمامی اقدامات صورت گرفته بعد از بازرسی، امکان ارسال لحظه ای و موردی مشترک برای تست و بازرسی برای مأمور بازدید، ثبت مسیرهای پیموده شده مامور بازدید به کمک GPS ، امکان ثبت سوابق تست و بازرسی در سیستم جامع خدمات مشترکین و ... در این نرم افزار دیده شده است تا بتوان گفت این نرم افزار نرم افزاری جامع در زمینه تست و بازرسی مشترکین باشد.

وی در پایان بیان داشت :  امکان ارتباط کامل و دوطرفه بین این سیستم و سیستم جامع خدمات مشترکین را از اهداف پیش رو در توسعه این نرم افزار  است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه