English

ثبت‌نام ۱۳۰ کشاورز متقاضی جویباری در سامانه بهین‌یاب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه 130 کشاورز متقاضی جویباری در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند، گفت: 57 طرح از سوی ستاد تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که ارزش تقریبی این تسهیلات بیش از 30 میلیارد تومان است.

ثبت‌نام 130 کشاورز متقاضی جویباری در سامانه بهین‌یاب

به گزارش خبرگزاری موج،سلیمان حاتم‌نژاد  به ثبت‌نام 130 متقاضی در سامانه بهین‌یاب اشاره و اظهار کرد: این افراد درخواست‌های خود را به بانک‌های ملی، ملت، تجارت، رفاه کارگران، صادرات، کشاورزی، سپه و توسعه و تعاون ارسال کردند.

وی افزود: از این 130 طرح 57 مورد آن از سوی ستاد تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که ارزش تقریبی این تسهیلات بیش از 30 میلیارد تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه پنج مورد از این طرح‌ها برگشت داده شد، تصریح کرد: 24 طرح در بانک‌ها در حال بررسی اعطای 14 میلیارد و 190 میلیون تومان تسهیلات به صاحبان طرح است و در بخش کشاورزی در راستای این تسهیلات 47 نفر صاحب شغل شدند.

حاتم‌نژاد به تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته 15 میلیارد تومان در این بخش تسهیلات پرداخت‌شده است و در سال جاری تاکنون 35 میلیارد ریال متقاضی تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و هر یک از شهروندان جویباری می‌توانند ازز  تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی بهره‌مند شوند.

وی به اعطای تسهیلاتی مکانیزاسیون در بخش دام و طیور اشاره کرد و ادامه داد: اعتبار استانی در این بخش 6 میلیارد تومان است که تابه‌حال 400 میلیون تومان تسهیلات از سوی متقاضیان جویباری به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی از اجرای سه طرح تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: سه طرح 124 ،180 و 110 هکتاری نقشه‌برداری آن به پایان رسیده که پس از برداشت برنج عملیات یکپارچه‌سازی و تسطیح می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه