English

بخش خصوصی در ایجاد تاسیسات آبی مازندران مشارکت می کنند

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران گفت: بخش خصوصی در ایجاد تاسیسات آبی مازندران مشارکت می کنند.

بخش خصوصی در ایجاد تاسیسات آبی مازندران مشارکت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج،محمدرضا محمودی با اشاره به اینکه آب یکی از ارکان مهم توسعه، رونق تولید و ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، محورهای مختلفی را با عناوینی همچون ارتقای توان تولید ملی، ارتقای بهره وری، مردمی کردن اقتصاد و توسعه و عدالت اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نخستین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب به نام آب، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد، تصریح کرد: اهمیت آب بر سلامت و حفظ حیات جانداران بر کسی پوشیده نیست بنابراین هر برنامه‌ای که بتواند در حفظ آن کمک کند می تواند نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران با اشاره به لزوم ارتقای توان ملی در تامین آب مورد نیاز مشترکان  خاطرنشان کرد: در همین راستا افزایش ظرفیت تولید از طریق حفر و بهره برداری از سه حلقه چاه در شهرهای بهشهر، سیمرغ امام زاده عبدالله آمل و استفاده از آب های سطحی در بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب میجران با ظرفیت ۴۱۰ لیتر در ثانیه و افزایش ظرفیت پمپاژ ایستگاه های پمپاژ گام‌های خوبی بود که در سال ۹۵ برداشته شد.

محمودی بازسازی و بهسازی تاسیسات آبرسانی، کاهش آب بدون درآمد شهری، بهبود راندمان انرژی تأسیسات آب و فاضلاب، هوشمند سازی تأسیسات مورد بهره برداری آب و فاضلاب، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، برون سپاری تاسیسات تامین و توزیع آب و فاضلاب و توسعه دولت الکترونیک را از جمله محورهای بخش ارتقای بهره وری نام برد.

وی تصریح کرد: از طریق استانداردسازی انشعابات آب و استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ایجاد تأسیسات در این زمینه گام های موثری برداشته شد.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران به برنامه های این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب، اصلاح الگوی مصرف آب در بخش شرب، واگذاری پروژه های آب و فاضلاب به بخش خصوصی به روش های BOT ، BOT ، تکمیل فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب ساری و غیره در دستور کار قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی