English

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تأمین میوه در تعطیلات عید فطر

مدیرعامل اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: میوه و تره‌بار به میزان کافی موجود است و تمهیدات لازم برای تأمین آن در تعطیلات عید فطر پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تأمین میوه در تعطیلات عید فطر

به گزارش خبرگزاری موج، امیرحسین فخرآوران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش قیمت پیاز بودیم که دلیل آن گرمای هوا برمی‌گردد.

وی بیان کرد: قیمت میوه و تره‌بار امروز در میدان پیاز 3 هزار، گوجه یک‌هزار و 500، خیار محلی 2 هزار، خیار گلخانه‌ای یک هزار، هلو و شلیل درجه یک 4 هزار و 500، بادمجان یک‌هزار و 400، کدو 700، کاهو یک‌هزار و 200، زردآلوی درجه یک 5 هزار و 500، گیلاس 9 تا 10 هزار، آلبالو 6 هزار، سیب گلاب 3 تا 4 هزار و 500 و مور 3 هزار و 700 تومان بوده است.

مدیرعامل اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اعلام اینکه مشکلی در میزان عرضه میوه و تره‌بار وجود ندارد، افزود: میوه و تره‌بار به میزان کافی موجود است و تمهیدات لازم برای تأمین آن در تعطیلات عید فطر پیش‌بینی شده است.

این مسؤول درباره فعالیت میدان میوه و تره‌بار، یادآور شد: میدان میوه و تره‌بار در این ایام با توجه به فصل برداشت هلو و شلیل و همچنین ارائه خدمات بهتر در تعطیلات باز است.

فخرآوران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه