English

پیش‌بینی برداشت ۲۸۰ تن گندم در شهرستان بابل

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: پیش‌بینی برداشت و تولید 280 تن محصول گندم در شهرستان بابل داریم.

پیش‌بینی برداشت 280 تن گندم در شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری موج، سیداحمد طاهری اظهار کرد: کار برداشت گندم در شهرستان بابل از دهه سوم خرداد ماه امسال آغاز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  104 هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته است، افزود: مراحل کاشت، داشت و برداشت گندم با راهنمایی کارشناسان تولیدات گیاهی این مدیریت انجام شده است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بابل میانگین تولید محصول گندم را 2 هزار و 700 کیلو در هکتار برشمرد و تصریح کرد: امسال بیش از 280 تن محصول گندم تولید شود.

طاهری همچنین به میزان تولیدات زراعی، باغی و دام و طیور شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: میزان گوشت قرمز تولیدی شهرستان 25 هزار و 696 تن، گوشت سفید 144 هزار و 837 تن، تولید شیر 386 هزار و 707 تن، تخم مرغ  2 هزار و 226 تن و تولید عسل  پنج هزار و 453 تن در طول چهار سال دوره دولت تدبیر و امید است.

طاهری گفت: مبارزه بیولوژیک زراعی و باغی در سطح 60 هزار و 716 هکتار، کاشت نهال سیاه ریشه در اراضی شیبدار در سطح 33.5 هکتار، تولید محصولات زراعی و باغی 3 میلیون و 848 هزار و 628 تن، توزیع انواع کودهای شیمیایی به میزان 56 هزار و 365 تن و اصلاح نژاد گوسفند با ظرفیت هزار راس از عملکرد چهار ساله مدیریت جهاد کشاورزی در دوره دولت تدبیر و امید بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه