English

امروز کشور با جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مواجه است

نماینده سابق مردم بابل در مجلس بیان داشت:امروز کشور ما با جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مواجه است که عامل هر یک از این جنگ‌ها اسرائیل و آمریکا است.

 امروز کشور با جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری اظهار داشت: از دوران پیامبر اکرم(ص) اسرائیل‌ دشمنی با مسلمانان و اسلامیت داشته و با پیش کشاندن قبله مسلمین دشمنیت خود را ابراز داشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور یهودی‌ را در جایگاه و نقش زندگی ائمه اطهار روایت شده که نمونه‌اش را ابن ملجم با مادری یهودی و زندگی موسی بن جعفر آمده است، تصریح کرد: امروزه نیز سعی کردند با راه‌اندازی شرکت‌هایی و استفاده از ابعاد، مقدسمات و آیات قرآنی را در جای جای دنیا در میخانه‌ها و اماکن مفاسد، بکارگیری الله و کلمات قرانی بر روی البسه و لوازم شخصی اسلامیت را در بین مردم به مغایرت بیاندازند.

ناصری با بیان فرموده امام راحل مبنی اینکه "اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود" امروزه نیز این کشوری مستقل نیست تا در نقشه جهان قرار گیرد، یادآور شد: اسرائیل اشغالگری است که با جنگ و کشتار و قتل‌عام فضلای بومی فلسطین، فلسطینی‌ها را از سرزمین‌شان اخراج و آواره جای جای جهان کردند.

سفیر سابق ایران در واتیکان ادامه داد: صهونیست رژیمی که ماهیت ضدبشری دارد و عامل و نقطه شکل‌گیری استبداد و استکبار و منطقه مفساد خاورمیانه و مهمتر عامل ایجاد تنش و غده سرطانی در بسیاری از مسایل اجتماعی و فرهنگی مناطق خاورمیانه است.

وی با تاکید براینکه این رژیم در سال 88 نقش ارزنده‌ای داشته بدون آنکه به لبنانی، ایرانی و حتی مناطق خاورمیانه اهمیت دهد بدنبال نابودی تفرقه‌اندازی مسلمانان به ویژه وحدت ایرانی‌ها بوده است، افزود: در آن سال بسیاری شعارهایی مبنی بر " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایرانی"، استقلال آزادی جمهوری ایرانی" سردادند اما با بصیرت‌افزایی مردم و با استفاده از ریشه نهضت عاشورایی مردم ایران بار دیگر وحدت و یکپارچگی سر دادند و این فتنه را از بین بردند.

وی با بیان اینکه آنها عربستان را به مانند گاو شیرده بهره گرفتند اما باید بدانند که عربستان در مشت و چنگ ما است و ایرانی‌ها با اتحاد، تعصب و غیرت مقابل‌شان می‌ایستند، عنوان کرد: امروز کشور ما با جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مواجه است که عامل هر یک از این جنگ‌ها اسرائیل و آمریکا است.

نماینده ادوار مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمان جنگ بالا سرمان خمپاره شلمچه بود و امروز بر سر جوانان ما ماهواره، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی است، بیان کرد: دشمنان اسلامی با راه‌اندازی جنگ فرهنگی به دنبال بی‌هویتی ایران اسلامی هستند و با فشار اقتصادی و تحریم‌ها این جنگ اقتصادی و فرهنگی را دامن می‌زنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه