English

طرح های سالمسازی دریا در تنکابن مناسب نیست

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: د ر سه دهه گذشته در حوزه شهرهای نشتارود، تنکابن و شیرود هیچ طرح مناسب ساحلی و طرح سالمسازی دریا توسط شهرداری‌ها اجرا نشد.

طرح های سالمسازی دریا در تنکابن مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج،سیدامیر حسینی‌جو  از هماهنگی دستگاه‌های شهرستان تنکابن از هماهنگی برای ایمنی مسافران و ایجاد آمادگی و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر در این حوزه خبر داد.

حسینی جو درباره استفاده مناسب و ایمن از سواحل منطقه اظهار کرد: شهرداری های شهرستان تنکابن باید به این حوزه ورود کرده و موظف به اجرای طرح های بهینه سازی دریا هستند.

وی با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته در حوزه شهرهای نشتارود، تنکابن و شیرود هیچ طرح مناسب ساحلی و طرح سالمسازی دریا توسط شهرداری‌ها اجرا نشد، تصریح کرد: کاستی در این حوزه موجب شده که زیرساخت های اجرای چنین طرح هایی در شرایط فعلی با مشکلات فراوانی مواجه شود.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه وظیفه ذاتی شهرداری ها در این راستا ارائه خدمات به مردم و مسافران و گردشگران است، یادآور شد: با حمایتی که از سوی استانداری وجود دارد و نیز با جذب سرمایه گذار خصوصی در این بخش می توان اقدامات خوب و مؤثری را انجام داد.

معاون استاندار مازندران از لزوم ایجاد حداقل یک طرح سالمسازی و شنا در نوار ساحلی، توسط شهرداری ‎ ها یاد و تأکید کرد: اجرای این طرح ها، زمینه و فضا را برای ایجاد طرح های مشابه و خدمات رسانی به مردم و مسافران بیشتر می‌کند که نتیجه آن افزایش ضریب ایمنی و کاهش غریق در منطقه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه