English

نماینده مردم بابل در مجلس:

روز قدس مظهرعدالتخواهی بین المللی و حمایت از مظلومان عالم است

حسین نیازآذری اظهار داشت:روز قدس مظهرعدالتخواهی بین المللی و روز حمایت از مظلومان عالم است.

روز قدس مظهرعدالتخواهی بین المللی و حمایت از مظلومان عالم است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:بفرموده حضرت امام خمینی روز قدس روز نجات اسلام است و از این رو هر مسلمان آزاده ای در سراسر جهان خود را سربازی برای دفاع اسلام می داند. حتی روز قدس فرصتی برای تمامی عدالتخواهان جهان است تا علیه ظلم بین المللی و صیهونیسم جنایتکار بسیج شوند.

وی افزود:روز قدس روز فریاد رسی مسلمان مظلومی است که توسط استکبار جهانی به سرکردگی امریکای خونخوار در فلسطین ، عراق ،  یمن ، سوریه ، افغانستان توسط ایادی عبری - عربی - غربی گرفتار تروریست ها هستند.

نیازآذری گفت:روز قدس روز اتحاد و انسجام تمام آزادی خواهان جهان است تا ندای مظلومیت خود را به گوش جهانیان برسانند .

وی خاطرنشان کرد:اکنون که تروریسم بین الملل درمنطقه خاورمیانه با تولید جریان تکفیری و سلفی بدنبال جنگ های داخلی و منطقه ای می باشد و با انواع ترفند ها قصد انحراف مسیر مبارزه با اسرائیل اشغالگر دارد بر همگان است با بصیرت و هوشیاری مسیر مبارزه با صیهونیزم بین الملل را فریاد زنند.

نماینده مردم بابل گفت:رجاء واثق دارم امت انقلابی و آزاده ایرانی اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار استان مازندران و شهرستان بابل با درک عمیق از شرایط منطقه پرشکوهترین روز قدس را با صفوف فشرده برگزار خواهند نمود .

نیازآذری افزود:با دعوت آحاد امت انقلابی به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس  با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می بندیم که تا خون در رگ ماست از آرمان های امام راحل و راه شهدا دست نمی کشیم و رهرو راه ولایت خواهیم بود.

وی گفت:راهپیمایی روز قدس را به صحنه انسجام ملی در برابر استکبار جهانی وپاسخ دندان شکن به تروریسم بین الملل تبدیل می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه